Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 11:55Ja det är väl mest troligt så att det är ett muskelfäste som fått sig en duving för mycket pga. låg kadens.
Har idrottet ganska länge o kört 10-15h träningsveckor men cykel är något helt nytt och kadens visste jag inte ens vad de var förrän jag fick den
Ja det är väl mest troligt så att det är ett muskelfäste som fått sig en duving för mycket pga. låg kadens.
Har idrottet ganska länge o kört 10-15h träningsveckor men cykel är något helt nytt och kadens visste jag inte ens vad de var förrän jag fick den
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 12:13Cyklade du 5-6 mil otränad?
Cyklade du 5-6 mil otränad?
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 13:17Otränad på cykel ja. Otränad fysiskt nej, jag ligger på 10-15 träningstimmar i veckan och har gjort så ett tag med styrketräning, skidor, löpning och en del simning så fysiskt var och är jag i bra form.
Dock är det väl ovant för fästen i vader och så me
Otränad på cykel ja. Otränad fysiskt nej, jag ligger på 10-15 träningstimmar i veckan och har gjort så ett tag med styrketräning, skidor, löpning och en del simning så fysiskt var och är jag i bra form.
Dock är det väl ovant för fästen i vader och så me
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 14:54Om du har korta muskler på baksidan av benet kan det hjälpa med lite stretching när smärtan försvunnit. Du kan också testa att flytta pedalklossen bakåt för att minska belastningen på vadmuskeln.
Om du har korta muskler på baksidan av benet kan det hjälpa med lite stretching när smärtan försvunnit. Du kan också testa att flytta pedalklossen bakåt för att minska belastningen på vadmuskeln.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 13:09Vila några dagar.
Ta voltarentabletter och smörj med voltarengel.
När du sedan börjar köra igen efter några dar så isa ner området efter du varit ute.
Fortsätt med voltarengel.Detta funkade på min hälsena.
Vila några dagar.
Ta voltarentabletter och smörj med voltarengel.
När du sedan börjar köra igen efter några dar så isa ner området efter du varit ute.
Fortsätt med voltarengel.
Detta funkade på min hälsena.