Quote from Guest on 12 September 2011, 13:45Har under några veckor nu haft en ömmande känsla i knävecket. Det sitter precis mitt i knävecket.
När jag springer har jag inga besvär av detta men har känningar när jag exempelvis suttit med benet böjt en längre stund för att sedan räta ut det.
Vad jag v
Har under några veckor nu haft en ömmande känsla i knävecket. Det sitter precis mitt i knävecket.
När jag springer har jag inga besvär av detta men har känningar när jag exempelvis suttit med benet böjt en längre stund för att sedan räta ut det.
Vad jag v
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 13:55Kan vara Hoffas fettkudde som gnäller lite. Googla ...
Kan vara Hoffas fettkudde som gnäller lite. Googla ...
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 16:24Jag har haft problem med menisken och då har det gjort ont precis i knävecket. Speciellt när man sitter på huk och ska resa sig upp. Min naprapat sa att de är vanligt.
Jag har haft problem med menisken och då har det gjort ont precis i knävecket. Speciellt när man sitter på huk och ska resa sig upp. Min naprapat sa att de är vanligt.
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 18:09Googla Bakercysta också...
Googla Bakercysta också...
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 22:18Jag hade problem med knävecket, då visade det sig vara ett överansträngt muskelfäste, precis i ovankant av själva knävecket!
Det tog över 1 år att bli av med.... så ett tips är att gå till doktorn!
Jag hade problem med knävecket, då visade det sig vara ett överansträngt muskelfäste, precis i ovankant av själva knävecket!
Det tog över 1 år att bli av med.... så ett tips är att gå till doktorn!
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 10:45Har haft liknande symptom. I mitt fall var det med stor sannolikhet en stel vad som drog lite. Orsaken till det kan ju vara allt från för hård träning, nya skor (särskilt om du går från mer uppbyggda till mindre uppbyggda: lägre "dropp" mellan häl/tå), sn
Har haft liknande symptom. I mitt fall var det med stor sannolikhet en stel vad som drog lite. Orsaken till det kan ju vara allt från för hård träning, nya skor (särskilt om du går från mer uppbyggda till mindre uppbyggda: lägre "dropp" mellan häl/tå), sn
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 10:41Håller med Viktor.
Kan vara relaterat till vaden, sitter tydligen en diagonal muskel med infästning på övre baksidan av knävecket.
Fick ont i knät förra veckan dels pga att jag översträcker knät och dels pga att jag dragit upp min träningsdos ordentligt
Håller med Viktor.
Kan vara relaterat till vaden, sitter tydligen en diagonal muskel med infästning på övre baksidan av knävecket.
Fick ont i knät förra veckan dels pga att jag översträcker knät och dels pga att jag dragit upp min träningsdos ordentligt
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 23:57Åh! En till!
Har frågat runt lite i klubben men ingen har ännu haft något matnyttigt att komma med.
Har själv fått liknanade problem sen någon månad tillbaka. Kan tom hugga till i knävecken, oftast dagen efter ett kvalitétspass.
Och, jag har gått över hel
Åh! En till!
Har frågat runt lite i klubben men ingen har ännu haft något matnyttigt att komma med.
Har själv fått liknanade problem sen någon månad tillbaka. Kan tom hugga till i knävecken, oftast dagen efter ett kvalitétspass.
Och, jag har gått över hel