Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 18:02Tror på samma sak som Tomaz. Bålträning. Att träna ryggen 2 ggr på gym per vecka skulle inte räcka för min del iaf.
Tror på samma sak som Tomaz. Bålträning. Att träna ryggen 2 ggr på gym per vecka skulle inte räcka för min del iaf.
Quote from Ebba Johansson on 18 May 2010, 23:03Håller helt och hållet med om bålträning och åter bålträning.
Jag har haft ryggproblem under vintern, diskar som krånglat, vilket gjorde att jag inte kunde styrketräna osm jag gjort tidigare, har varit mycket stark i bålen och har inte haft några bekymme
Håller helt och hållet med om bålträning och åter bålträning.
Jag har haft ryggproblem under vintern, diskar som krånglat, vilket gjorde att jag inte kunde styrketräna osm jag gjort tidigare, har varit mycket stark i bålen och har inte haft några bekymme
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 06:42Visst gör spikmattan skillnad. Nej, den botar inte problemet men den ger smärtlindring och en ordentlig blodgenomströmning i musklerna.
Helt suverän att ligga på när man har ont i ryggen.
Visst gör spikmattan skillnad. Nej, den botar inte problemet men den ger smärtlindring och en ordentlig blodgenomströmning i musklerna.
Helt suverän att ligga på när man har ont i ryggen.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 18:01Tack för alla tips. Har varit hos en doktor som ganska snabbt kommit fram till att mina problem i ländryggen beror på att mina lårmuskler (baksidan) är för korta (ca 5 cm). Tydligen ett vanligt problem hos långa människor. Har fått medicin och stretchövni
Tack för alla tips. Har varit hos en doktor som ganska snabbt kommit fram till att mina problem i ländryggen beror på att mina lårmuskler (baksidan) är för korta (ca 5 cm). Tydligen ett vanligt problem hos långa människor. Har fått medicin och stretchövni
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 20:32Jag skulle också vilja ha medicin mot korta baksidor på låren, men jag antar att det inte var just det du fick något läkemedel för 😉
Jag skulle också vilja ha medicin mot korta baksidor på låren, men jag antar att det inte var just det du fick något läkemedel för 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 18:57@Sebastian.
Jepp. jag har varit jättestel och var glad om kan kom ner med händerna i höjd med knäskålarna. Fick en jättebra rörelseövning av PT:n som har gjort underverk.
Nu kan jag till och med sitta på golvet med raka ben framför mig 🙂Tag en kvast e
@Sebastian.
Jepp. jag har varit jättestel och var glad om kan kom ner med händerna i höjd med knäskålarna. Fick en jättebra rörelseövning av PT:n som har gjort underverk.
Nu kan jag till och med sitta på golvet med raka ben framför mig 🙂
Tag en kvast e
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:33Andreas, självklart inte. Antiimflamatoriskt..
Celos, Tack, ska prova!
Andreas, självklart inte. Antiimflamatoriskt..
Celos, Tack, ska prova!