Quote from Guest on 18 January 2014, 18:16Hej! Har fått ett litet problem när jag småning om ökat på mina distanser. Har för flera år sedan sprungit längre sträckor (upp till 20 km) någon gång i veckan ,utan problem. Nu då jag börjat satsa på löpningen på allvar, och ökat mängden km och längden p
Hej! Har fått ett litet problem när jag småning om ökat på mina distanser. Har för flera år sedan sprungit längre sträckor (upp till 20 km) någon gång i veckan ,utan problem. Nu då jag börjat satsa på löpningen på allvar, och ökat mängden km och längden p
Quote from Funbeat user on 18 January 2014, 18:26Piriformis som spökar kanske? Testa att lägga dig på en tunn matta (eller direkt på golvet, fast det tycker jag känns lite obekvämt ibland) och så tar du en tennisboll (eller något annat som rullar, en brödkavel går nog också bra skulle jag tro) och sätte
Piriformis som spökar kanske? Testa att lägga dig på en tunn matta (eller direkt på golvet, fast det tycker jag känns lite obekvämt ibland) och så tar du en tennisboll (eller något annat som rullar, en brödkavel går nog också bra skulle jag tro) och sätte
Quote from Funbeat user on 19 January 2014, 10:40Känner direkt då jag strechar "piriformis" som du säger, att det är där skon klämmer! Tack för tipset!
Känner direkt då jag strechar "piriformis" som du säger, att det är där skon klämmer! Tack för tipset!