Quote from Funbeat user on 22 July 2014, 15:46Det är normalt. Försvinner efter några veckors träning.
Det är normalt. Försvinner efter några veckors träning.
Quote from Funbeat user on 26 July 2014, 21:24"Jag har upplevt att mått kan vara avgörande. Om det känns fel är det mer än ofta precis så. Precis som mycket annat. "
Precis så kan jag också känna. För om det känns fel, är det oftast fel. Märkligt, men så är det.
Om man har en sadel, vilken som hels
"Jag har upplevt att mått kan vara avgörande. Om det känns fel är det mer än ofta precis så. Precis som mycket annat. "
Precis så kan jag också känna. För om det känns fel, är det oftast fel. Märkligt, men så är det.
Om man har en sadel, vilken som hels
Quote from Funbeat user on 30 July 2014, 14:55Fixade mig en måttanpassad sadel från samma tillverkare för två år sedan. Fick den smala versionen också. Sedan hade jag ett helvete i en hel säsong. Fruktansvärt ont i sittknölarna som aldrig gav med sig trots jobbpendling över flera månader.
Det gick så
Fixade mig en måttanpassad sadel från samma tillverkare för två år sedan. Fick den smala versionen också. Sedan hade jag ett helvete i en hel säsong. Fruktansvärt ont i sittknölarna som aldrig gav med sig trots jobbpendling över flera månader.
Det gick så