Quote from Guest on 31 August 2007, 16:09Springer i ordentliga löparskor som jag byter varje säsong. Det är bara i den ena trampdynan jag får ont, smärtan kommer snabbare när jag inte sprungit på ett tag. Annars verkar jag tåla lite mer innan det onda kommer. Får ont även när jag går snabbt men
Springer i ordentliga löparskor som jag byter varje säsong. Det är bara i den ena trampdynan jag får ont, smärtan kommer snabbare när jag inte sprungit på ett tag. Annars verkar jag tåla lite mer innan det onda kommer. Får ont även när jag går snabbt men
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 16:19Har du sköt din pedikyr? Förhårdnader och dåligt filade fötter kan vara mycket smärtsamma. Decubal är bra fotsalva.
Har du sköt din pedikyr? Förhårdnader och dåligt filade fötter kan vara mycket smärtsamma. Decubal är bra fotsalva.
Quote from Urban Nilsson on 31 August 2007, 16:32Jag har haft liknande problem. De försvann när jag lät gjuta ilägg hos en löportoped (runners store).
Jag har haft liknande problem. De försvann när jag lät gjuta ilägg hos en löportoped (runners store).
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 23:27Pedikyren är i världsklass! *skrattar* Det tycker jag den ska vara när man går omkring i sandaler, fötterna ska vara som små smycken!
Ska testa det andra, tack!
Pedikyren är i världsklass! *skrattar* Det tycker jag den ska vara när man går omkring i sandaler, fötterna ska vara som små smycken!
Ska testa det andra, tack!
Quote from Jonas Bäckstrand on 1 September 2007, 20:43Jag har också trampdyneproblem av olika sort från och till, och som jag gått till sjukgymnast med. Hur yttrar sig smärtan? Kan du förklara lite mer så kan jag se om det verkar vara samma ....
http://blogg.piggelina.se
Jag har också trampdyneproblem av olika sort från och till, och som jag gått till sjukgymnast med. Hur yttrar sig smärtan? Kan du förklara lite mer så kan jag se om det verkar vara samma ....
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 18:18Det börjar med att det känns irriterat, det kliar och pirrar. Jag stannar ju inte så det blir förstås värre för varje steg. Det är som om jag dansat halva natten i höga klackar, men bara på den ena foten. Alltså svullnar det upp och blir ömt. Smärtan är d
Det börjar med att det känns irriterat, det kliar och pirrar. Jag stannar ju inte så det blir förstås värre för varje steg. Det är som om jag dansat halva natten i höga klackar, men bara på den ena foten. Alltså svullnar det upp och blir ömt. Smärtan är d
Quote from Jonas Bäckstrand on 2 September 2007, 19:59Aha, mitt förra trampdyneproblem kändes mer som att det brann i foten. Kändes när jag sprang och slutade direkt efter. Det strålade ut mot tårna dessutom. Det visade sig vara en nerv i kläm i framfoten.
Det jag har nu (som är samma nerv) visar sig tvärt
Aha, mitt förra trampdyneproblem kändes mer som att det brann i foten. Kändes när jag sprang och slutade direkt efter. Det strålade ut mot tårna dessutom. Det visade sig vara en nerv i kläm i framfoten.
Det jag har nu (som är samma nerv) visar sig tvärt
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 20:05Jooo, brinner gör det ju. Som efter att ha dansat hela natten... Hmm...
Jooo, brinner gör det ju. Som efter att ha dansat hela natten... Hmm...
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 20:10spontant skulle jag säga nevrologiskt.
så en nevrolog eller fot ortoped
spontant skulle jag säga nevrologiskt.
så en nevrolog eller fot ortoped
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 01:34Ähum, gå till en sjukgymnast. Du blir nog ändå remitterad till en hur du än gör 😉
Ähum, gå till en sjukgymnast. Du blir nog ändå remitterad till en hur du än gör 😉