Quote from Guest on 28 September 2010, 10:31Hejsan!
Förra veckan var jag ute och sprang i skogen. direkt när vi sprungit klart, så fick jag jäkligt ont i vaden, på insidan där vaden är som tjockast.
Testade att stretcha vaden men det gjorde bara ännu ondare.
har varit ute och sprungit/gått någr
Hejsan!
Förra veckan var jag ute och sprang i skogen. direkt när vi sprungit klart, så fick jag jäkligt ont i vaden, på insidan där vaden är som tjockast.
Testade att stretcha vaden men det gjorde bara ännu ondare.
har varit ute och sprungit/gått någr
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:41Jag hade samma sak efter senaste tävlingen. Vaden var tokspänd och massage lösningen.
Jag hade samma sak efter senaste tävlingen. Vaden var tokspänd och massage lösningen.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 11:50Tycker det låter som kramp i en del av vadmuskulaturen. En bra naprapat/idrottmasssör borde kunna ställa rätt diagnos och behandla.
Att få tuff massage på en krampad vadmuskeldel brukar förresten göra alldeles överdj_t ont ...
Tycker det låter som kramp i en del av vadmuskulaturen. En bra naprapat/idrottmasssör borde kunna ställa rätt diagnos och behandla.
Att få tuff massage på en krampad vadmuskeldel brukar förresten göra alldeles överdj_t ont ...
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 12:16Japp, det gjorde det...
Japp, det gjorde det...
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 13:25Jag får också nästan alltid ont i vaderna när jag springer. Jag har hela tiden trott att det varit fråga om en muskelbristning eftersom det kommer så hastigt under det att jag springer. Ibland kommer det tidigt så jag måste avbryta och ibland kan jag spri
Jag får också nästan alltid ont i vaderna när jag springer. Jag har hela tiden trott att det varit fråga om en muskelbristning eftersom det kommer så hastigt under det att jag springer. Ibland kommer det tidigt så jag måste avbryta och ibland kan jag spri
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 13:46Prova kompressionssumpor! det brukar hjälpa.
Prova kompressionssumpor! det brukar hjälpa.