Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOnt i vristerna
You need to log in to create posts and topics.

Här kom snön i slutet av november och försvinner först i april. Underlaget hela vintern är därför hårt plattad men bucklig snö. Fötterna "wobblar" förstås omkring när jag springer och det börjar kännas rejält i vristerna. Finns det någon övning för att st

Jag tror löpningen i sig är bra träning. Men enbensknäböj på balansplatta/bosu-boll är inte fel.

Håller med Richard. Balansplattan har oförtjänt "töntigt" rykte, men är en bra träningsform framför favoritprogrammen på TV.

I min värld finns ingen töntstämpel på balansplatta. Har en på jobbet och jag försöker stå på den och jobba en stund varje dag. För övrigt har jag upptäckt hur sjukt mycket behagligare det är med tunna skor med bra markkontakt när det är halt och slirigt

Inte i min värld heller Kristina. Om du läser mitt inlägg en gång till så kanske det eventuellt framgår.

???? Jag läste, förstod och höll med. Läste mitt inlägg en gång till och kunde inte se att jag på något sätt hävdade att du hade den åsikten. Ber dock om ursäkt om jag var otydlig.