Quote from Guest on 7 February 2007, 19:11Jaha, så är katastrofen ett faktum;) Ja, nästan iallafall. Sprang 11 km igår på löpbandet utan att nått speciellt hände och kände i stort sett inget alls - kanske något diffust i vänster ben men inget att åma sig över...under kvällen blir det mer och mer
Jaha, så är katastrofen ett faktum;) Ja, nästan iallafall. Sprang 11 km igår på löpbandet utan att nått speciellt hände och kände i stort sett inget alls - kanske något diffust i vänster ben men inget att åma sig över...under kvällen blir det mer och mer
Quote from Olle Hulle on 7 February 2007, 19:21låter som en typ av inflammation i muskelfästet eller någto liknande. Är väl inte så mycket att göra förutom att vila. och prova med någon bra antiinflammatorisk.
Blir det inte bättre så kan man ju få en Cortisonbehandling.
Jag vet inte, men simning kan
låter som en typ av inflammation i muskelfästet eller någto liknande. Är väl inte så mycket att göra förutom att vila. och prova med någon bra antiinflammatorisk.
Blir det inte bättre så kan man ju få en Cortisonbehandling.
Jag vet inte, men simning kan
Quote from Fredrik Närenfors on 7 February 2007, 19:48Jag får nåt liknande ibland. Ont på baksidan så att jag knappt kan böja benet. Råkade fråga en bekant och hon sa att det lät precis som hennes brustna (läckande) menisk. Blev lite skeptisk men kunde ju inte helt avfärda det så jag började känna runt lite
Jag får nåt liknande ibland. Ont på baksidan så att jag knappt kan böja benet. Råkade fråga en bekant och hon sa att det lät precis som hennes brustna (läckande) menisk. Blev lite skeptisk men kunde ju inte helt avfärda det så jag började känna runt lite
Quote from Viktor Wrede on 7 February 2007, 19:56har också pronation men dojjor utprovad just för att funka...men det är så HIMLA tråkigt!!när det blir såhär ...suck!! Försöker känna på baksidan av knät men har svårt att sträcka ut det ordentligt, så det är svårt att känna ordenligt...
har också pronation men dojjor utprovad just för att funka...men det är så HIMLA tråkigt!!när det blir såhär ...suck!! Försöker känna på baksidan av knät men har svårt att sträcka ut det ordentligt, så det är svårt att känna ordenligt...
Quote from Fredrik Närenfors on 7 February 2007, 20:04Känn på sidan av knät, inte baksidan. Ungefär precis där knät ledar sig. Där kan man känna små senor eller nåt som rör sig över benstommen under. En av dem ömmade rejält på mig. Kan säkert förekomma både på in och utsida knäleden.
Känn på sidan av knät, inte baksidan. Ungefär precis där knät ledar sig. Där kan man känna små senor eller nåt som rör sig över benstommen under. En av dem ömmade rejält på mig. Kan säkert förekomma både på in och utsida knäleden.
Quote from Funbeat user on 8 February 2007, 09:45Jag hade något liknande (fast det kom till efter en ganska kraftig vurpa). Diagnosen var en spricka i menisken och antiinflammatoriskt i några veckor fick mig på benen.
Typiskt var att i början av ett pass kände jag inget men efter 15 minuter började bak
Jag hade något liknande (fast det kom till efter en ganska kraftig vurpa). Diagnosen var en spricka i menisken och antiinflammatoriskt i några veckor fick mig på benen.
Typiskt var att i början av ett pass kände jag inget men efter 15 minuter började bak
Quote from Fredrik Närenfors on 8 February 2007, 11:34Spricka i menisken var det jag menade när jag skrev mitt första inlägg om kompisens brustna menisk. Hon påstod att mina symptom var identiska med hennes.
Spricka i menisken var det jag menade när jag skrev mitt första inlägg om kompisens brustna menisk. Hon påstod att mina symptom var identiska med hennes.
Quote from Viktor Wrede on 8 February 2007, 12:32Just det där med att man kan värma upp och hålla på ett tag innan det börjar göra ont är intressant för jag tror faktiskt att det var det som hände när jag löpte senast...jag kände efter ett tag att det började göra liite ont men fortsatte ändå och så pan
Just det där med att man kan värma upp och hålla på ett tag innan det börjar göra ont är intressant för jag tror faktiskt att det var det som hände när jag löpte senast...jag kände efter ett tag att det började göra liite ont men fortsatte ändå och så pan