Quote from Guest on 4 March 2012, 21:18jag har haft ont på insidan av höger knä i 5-6 år och provat att vila periodvis men det har ej hjälpt sista halvåret har det även börjat göra ont på insidan av vänstra knät oxå
vad kan det vara?
om jag sitter på huk värker det när jag skall resa mig (kä
jag har haft ont på insidan av höger knä i 5-6 år och provat att vila periodvis men det har ej hjälpt sista halvåret har det även börjat göra ont på insidan av vänstra knät oxå
vad kan det vara?
om jag sitter på huk värker det när jag skall resa mig (kä
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 21:28många knäsmärtor är muskulära. min var en skräddarmuskel som varkort o irriterad. http://www.dintraning.se/muskel/37/M.-Sartorius.html
gå till en sjukgymnast eller massör och fråga dem
många knäsmärtor är muskulära. min var en skräddarmuskel som varkort o irriterad. http://www.dintraning.se/muskel/37/M.-Sartorius.html
gå till en sjukgymnast eller massör och fråga dem
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 22:19Det har jag med.. och har haft det nu i 2 månader bara. Jag är nybörjare men har fått stå stilla i träningen och ta små små steg framåt. Min smärta beror tydligen på att jag pronerar alltså ganska rejält plattfotad och kobent. Så nu kör jag styrketräning
Det har jag med.. och har haft det nu i 2 månader bara. Jag är nybörjare men har fått stå stilla i träningen och ta små små steg framåt. Min smärta beror tydligen på att jag pronerar alltså ganska rejält plattfotad och kobent. Så nu kör jag styrketräning
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 21:48MoA Lanta:
Vad är det för knäskydd du har köpt? Kan du lägga in en länk eller nåt?
Jag antar att du också har haft ont på insidan av knät?
MoA Lanta:
Vad är det för knäskydd du har köpt? Kan du lägga in en länk eller nåt?
Jag antar att du också har haft ont på insidan av knät?
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 04:42Jag kan varmt rekommendera AccessRehab på Sveavägen 159 i Stockholm. Ett gäng sportorienterade sjukgymnaster, massörer etc. Deras måt är att få "patienten" tillbaka till sin träningsform i någon mån inom två veckor. Sedan är det "bara" resten kvar att kom
Jag kan varmt rekommendera AccessRehab på Sveavägen 159 i Stockholm. Ett gäng sportorienterade sjukgymnaster, massörer etc. Deras måt är att få "patienten" tillbaka till sin träningsform i någon mån inom två veckor. Sedan är det "bara" resten kvar att kom
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 06:30Jag gick till apoteket o bad om knäskydd, där hade dom tunna (be dom mäta ut rätt) och även om dom känns väldigt tighta första gången så kände jag ändå stor lättnad i knät. http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.a
Jag gick till apoteket o bad om knäskydd, där hade dom tunna (be dom mäta ut rätt) och även om dom känns väldigt tighta första gången så kände jag ändå stor lättnad i knät. http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.a
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 21:42Jag som också är väldigt kobent och plattfot kan få ont i knäet på insidan. En naprapat som jag var hos (för ett annat bekymmer) tipsade om att använda en brödkavel (eller de där pigg-bolls-massage-grejerna som säljs bl.a. Stadium) för att massera ut lårm
Jag som också är väldigt kobent och plattfot kan få ont i knäet på insidan. En naprapat som jag var hos (för ett annat bekymmer) tipsade om att använda en brödkavel (eller de där pigg-bolls-massage-grejerna som säljs bl.a. Stadium) för att massera ut lårm
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 08:35Hej! Jag har också problem med insida knä, ortopeden förklarade att mina knän är snea och att det är gen fel!!!!! Typ "kobent" och "plattfot" förklarade han!
Anledningen till smärtan är: När du springer och belatsra knät fel, även om du går långa sträckor
Hej! Jag har också problem med insida knä, ortopeden förklarade att mina knän är snea och att det är gen fel!!!!! Typ "kobent" och "plattfot" förklarade han!
Anledningen till smärtan är: När du springer och belatsra knät fel, även om du går långa sträckor
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 11:22I höstas fick jag rejäla problem med insidan på höger knä. Jag kunde inte springa på flera dagar och när jag väl kom igång så kom värken efter 20-30 min löpning. Jag gick till vår kiropraktiker på jobbet och hon menade på att det var lårmuskeln som var pr
I höstas fick jag rejäla problem med insidan på höger knä. Jag kunde inte springa på flera dagar och när jag väl kom igång så kom värken efter 20-30 min löpning. Jag gick till vår kiropraktiker på jobbet och hon menade på att det var lårmuskeln som var pr
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 13:14Bra träning insida lår?
Var på låret och hur stretchade du för att bli helt bra?
Bra träning insida lår?
Var på låret och hur stretchade du för att bli helt bra?