Quote from Guest on 25 August 2007, 17:18Jag har drabbats av den mest mystiska smärta i min fot. Efter mitt senaste långpass fick jag ont under trampdynan. Går jag barfota kan jag knappt gå pga smärta men har jag skor på mig känns det ingenting. Jag kan inte framkalla smärtan genom att trycka på
Jag har drabbats av den mest mystiska smärta i min fot. Efter mitt senaste långpass fick jag ont under trampdynan. Går jag barfota kan jag knappt gå pga smärta men har jag skor på mig känns det ingenting. Jag kan inte framkalla smärtan genom att trycka på
Quote from Funbeat user on 25 August 2007, 17:28Är smärtan lokaliserad till grundleden för stortån eller generellt över hela trampdynan?
Är smärtan lokaliserad till grundleden för stortån eller generellt över hela trampdynan?
Quote from Jonas Bäckstrand on 25 August 2007, 21:45Den har ingenting med stortån att göra utan sitter i trampdynan nedanför 3:e tån ungefär. Det känns som jag kliver på en ärta men hur jag än klämmer på foten så hittar jag inget konstigt som inte ska vara där.
Den har ingenting med stortån att göra utan sitter i trampdynan nedanför 3:e tån ungefär. Det känns som jag kliver på en ärta men hur jag än klämmer på foten så hittar jag inget konstigt som inte ska vara där.
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 09:44Har liknande problem men mitt är i grundleden till stortån, nån som vet vad d beror på? fast jag har on vare sig med eller utan skor.
Har liknande problem men mitt är i grundleden till stortån, nån som vet vad d beror på? fast jag har on vare sig med eller utan skor.
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 20:06Kanske en liten spricka p.g.a. överbelastning... => vila!
Eller någon nerv i kläm p.g.a. trånga skor... => byt skor!Men detta är bara spekulationer =) brukar själv få ont i trampdynan till stortån efter ca 1 timmes löpning, säkert någon nerv i kläm.
Kanske en liten spricka p.g.a. överbelastning... => vila!
Eller någon nerv i kläm p.g.a. trånga skor... => byt skor!
Men detta är bara spekulationer =) brukar själv få ont i trampdynan till stortån efter ca 1 timmes löpning, säkert någon nerv i kläm.
Quote from Olle Hulle on 26 August 2007, 20:32kan ju vara mycket.
en liten vårta, ett hårstrå (gör otroligt ont), en liten spåga/glasskiva.
kan ju vara mycket.
en liten vårta, ett hårstrå (gör otroligt ont), en liten spåga/glasskiva.