Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 10:35tack Tibor.
tack Tibor.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 15:47Tack för tips och synpunkter!
Efter lite funderande så valde jag dock en lite annan lösning, en (eller rättare sagt två) sådana här:
http://www.clasohlson.com/se/Vattentät-förvaringsbox-Proaqua/Pr317059000
Insåg att den egenskap jag prioriterade allra
Tack för tips och synpunkter!
Efter lite funderande så valde jag dock en lite annan lösning, en (eller rättare sagt två) sådana här:
http://www.clasohlson.com/se/Vattentät-förvaringsbox-Proaqua/Pr317059000
Insåg att den egenskap jag prioriterade allra
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 10:46Lite beroende på hur ofta det är aktuellt, men har man inget annat tillgänglit funkar kondomer utmärkt att knyta in saker i. Säljs överallt och testade för att vara täta 😉
Lite beroende på hur ofta det är aktuellt, men har man inget annat tillgänglit funkar kondomer utmärkt att knyta in saker i. Säljs överallt och testade för att vara täta 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 11:20Sista jag lämnade värdesaker på stranden la jag dem in svart hundbajspåse som jag i sin tur gömde djupt ned i en grästuva. Hade en eventuell tjuv komma förbi skulle hans uppmärksakamhet riktats till väskan där det endast låg en urblekt handduk och mina ga
Sista jag lämnade värdesaker på stranden la jag dem in svart hundbajspåse som jag i sin tur gömde djupt ned i en grästuva. Hade en eventuell tjuv komma förbi skulle hans uppmärksakamhet riktats till väskan där det endast låg en urblekt handduk och mina ga
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 14:00Thomas, då gäller det att man får med sig rätt påse hem! 🙂
Thomas, då gäller det att man får med sig rätt påse hem! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 14:11Absolut, inte helt ovanligt att folk dumpar bajspåsar i buskagen när dom inte hittar en papperskorg. 😉
Absolut, inte helt ovanligt att folk dumpar bajspåsar i buskagen när dom inte hittar en papperskorg. 😉