Quote from Guest on 25 March 2009, 13:55http://www.helagotland.se/gt/artikel.aspx?articleid=4907255
Från soffpotatisar till järnmän på 4 månader. Och de räcker inte att bara komma i mål utan en tid runt 12 timmar siktar dom på. Jag säger inte en chans! Vad tror ni?
http://www.helagotland.se/gt/artikel.aspx?articleid=4907255
Från soffpotatisar till järnmän på 4 månader. Och de räcker inte att bara komma i mål utan en tid runt 12 timmar siktar dom på. Jag säger inte en chans! Vad tror ni?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 14:05råkar dem inte ut för skador för att dem ökar träningsdosen för kraftigt så tror jag dem tar sig igenom... men mera troligtpå 14-15 timmar
råkar dem inte ut för skador för att dem ökar träningsdosen för kraftigt så tror jag dem tar sig igenom... men mera troligtpå 14-15 timmar
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 14:10De spelar ju innebandy en gång i veckan.
Innebandy är jättejobbigt, har jag hört på stan.
Henke kan gå in o ta en ordinarie plats.
De spelar ju innebandy en gång i veckan.
Innebandy är jättejobbigt, har jag hört på stan.
Henke kan gå in o ta en ordinarie plats.
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2009, 14:31Jag är tveksam. "Klara det" betyder väl iofs bara att klara maxtiderna. Jag har lite dåligt koll på dom 15 timmar är väl max för alltihopat men det finns nån max för simningen också - 2:15?
Jag tycker att kommentaren att de ffa ska satsa på löpningen är
Jag är tveksam. "Klara det" betyder väl iofs bara att klara maxtiderna. Jag har lite dåligt koll på dom 15 timmar är väl max för alltihopat men det finns nån max för simningen också - 2:15?
Jag tycker att kommentaren att de ffa ska satsa på löpningen är
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 14:47"Ett annat delmål är att fixa sponsorer till tävlingscyklar, våtdräkter och några par löparskor vardera.
- Men i mitt huvud är vi redan igång. Och jag ska komma i mål, det är inget frågetecken. Frågan är hur bra man klarar en Ironman på fyra månaders trän
"Ett annat delmål är att fixa sponsorer till tävlingscyklar, våtdräkter och några par löparskor vardera.
- Men i mitt huvud är vi redan igång. Och jag ska komma i mål, det är inget frågetecken. Frågan är hur bra man klarar en Ironman på fyra månaders trän
Quote from j sollerman on 25 March 2009, 14:52Jag tror att jag skulle klara mig bättre än dom...
Jag tror att jag skulle klara mig bättre än dom...
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 14:54Jag gillar optimister.
Jag gillar optimister.
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 14:58Kalle: Hur får vi svar på det? 😉
Kalle: Hur får vi svar på det? 😉
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2009, 16:11Just det kalle!!!
Just det kalle!!!
Quote from Håkan Öhling on 25 March 2009, 16:57De klarar det. Det är bara en fråga om attityd. Alla kan klara det! De ser ju dessutom ganska vältränade ut. Om de hade vägt 100+ hade jag varit mer osäker. Då kräver det ett starkare pannben.
Självklart ska de fokusera på löpningen. Annars kommer de att
De klarar det. Det är bara en fråga om attityd. Alla kan klara det! De ser ju dessutom ganska vältränade ut. Om de hade vägt 100+ hade jag varit mer osäker. Då kräver det ett starkare pannben.
Självklart ska de fokusera på löpningen. Annars kommer de att