Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 19:04tackar allra ödmjukast.
tackar allra ödmjukast.
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2009, 19:07Nu är det bara o klicka o sen vänta på att Kalle dyker upp!
Nu är det bara o klicka o sen vänta på att Kalle dyker upp!
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 19:09detta ska bli ytterst spännande!
detta ska bli ytterst spännande!
Quote from j sollerman on 25 March 2009, 20:19Fult att kapa denna tråden för sånt här trams! 😉
Fult att kapa denna tråden för sånt här trams! 😉
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 21:12seriöst tror jag det blir riktigt tufft för dem. Som tidigare sagt behöver de öka träningsdosen rejält och då på löpning framförallt. Att hålla sig skadefri är ett måste.
Får de bara kontinuitet i träningen och har ett jävla pannben så visst kan det gå,
seriöst tror jag det blir riktigt tufft för dem. Som tidigare sagt behöver de öka träningsdosen rejält och då på löpning framförallt. Att hålla sig skadefri är ett måste.
Får de bara kontinuitet i träningen och har ett jävla pannben så visst kan det gå,
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:19Go Kalle, Go Kalle, Go Kalle, Go Kalle 😉
David,
bokar man plats i militärtältet hos dig?
Go Kalle, Go Kalle, Go Kalle, Go Kalle 😉
David,
bokar man plats i militärtältet hos dig?
Quote from Funbeat user on 25 March 2009, 22:23Hemvärnet borde kunna träna på lite tältläger så det går säkert att lösa.
Hemvärnet borde kunna träna på lite tältläger så det går säkert att lösa.
Quote from j sollerman on 26 March 2009, 08:04Vilket bra stöd jag har...
Vilket bra stöd jag har...
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 14:02Någon som vet hur det gick för optimisterna, jag har letat i resultatlistan och googlat lite men hittar ingenting om dem. Eftersom jag inte såg dem i resultatlistan så kan man väl anta att det blev en DNS för deras del.
Någon som vet hur det gick för optimisterna, jag har letat i resultatlistan och googlat lite men hittar ingenting om dem. Eftersom jag inte såg dem i resultatlistan så kan man väl anta att det blev en DNS för deras del.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 14:27>Eftersom jag inte såg dem i resultatlistan så kan man väl anta att det blev en DNS för deras del.
Det skulle ju inte vara århundradets skräll direkt...
>Eftersom jag inte såg dem i resultatlistan så kan man väl anta att det blev en DNS för deras del.
Det skulle ju inte vara århundradets skräll direkt...