Quote from Guest on 16 August 2012, 20:43jag har hittat ett par tights från orca..
http://startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=&P_ID=45891&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=61
jag har aldrig använt sådana byxor,men skulle vilja prova å se om återhämtning å sånt blir bättr
jag har hittat ett par tights från orca..
jag har aldrig använt sådana byxor,men skulle vilja prova å se om återhämtning å sånt blir bättr
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 20:53Jag har ett par Orca compression kortbyxor. Dom är medium och jag har... ähum... 96 runt maggen (typ naveln). Om det nu kan ge nån ledtråd...
För mina Salomon (tre-kvarts) och 2XU (långa) har jag small. Funkar det med.
Jag har ett par Orca compression kortbyxor. Dom är medium och jag har... ähum... 96 runt maggen (typ naveln). Om det nu kan ge nån ledtråd...
För mina Salomon (tre-kvarts) och 2XU (långa) har jag small. Funkar det med.
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 21:13äh jag köpte ett par.....i värsta fall kan jag ha de som återhämtningsbyxor.
äh jag köpte ett par.....i värsta fall kan jag ha de som återhämtningsbyxor.
Quote from Funbeat user on 23 December 2012, 23:52Jag gjorde precis en beställning på Killa Kompression Perform Full Tight Mens. I storlek M...
Har ett par Killa Kompression Core Full Tight i Storlek L.Jag vet inte hur jag tänkte kanske borde ha beställt L.
Är 182cm lång, väger 88kg.
103cm rumpa, 61
Jag gjorde precis en beställning på Killa Kompression Perform Full Tight Mens. I storlek M...
Har ett par Killa Kompression Core Full Tight i Storlek L.
Jag vet inte hur jag tänkte kanske borde ha beställt L.
Är 182cm lång, väger 88kg.
103cm rumpa, 61