Quote from Guest on 14 June 2012, 10:14funderar på ett par orca tights,ngn som testat dom? Vilken sort utav dom skall man välja för löpning? Tacksam för svar.
funderar på ett par orca tights,ngn som testat dom? Vilken sort utav dom skall man välja för löpning? Tacksam för svar.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 10:24Kolla med Peter Dörlich på Venkanto, han säljer Orca sedan länge och kan sortimentet.
Kolla med Peter Dörlich på Venkanto, han säljer Orca sedan länge och kan sortimentet.
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 16:33Jag har Orca Killa Kompression Core tights och jag är mycket nöjd med dem. De är i mitt tycke bättre än 2XU Compression tights (mest kvalitetsmässigt sett eftersom 2XU tightsen t.ex. spruckit lite i sömmen, vilket går lätt att fixa, men ändå och trycket p
Jag har Orca Killa Kompression Core tights och jag är mycket nöjd med dem. De är i mitt tycke bättre än 2XU Compression tights (mest kvalitetsmässigt sett eftersom 2XU tightsen t.ex. spruckit lite i sömmen, vilket går lätt att fixa, men ändå och trycket p
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 19:37Jag har endast erfarenhet av 2XU och håller med om att sömmarna är dåliga och lätt går upp. Dåligt tycker jag eftersom de tar "premium price" :@
Jag har endast erfarenhet av 2XU och håller med om att sömmarna är dåliga och lätt går upp. Dåligt tycker jag eftersom de tar "premium price" :@