Quote from Guest on 23 October 2011, 15:51Någon som vet vad skillnaden är? Vill köpa dn nybörjarvåtdräkt för OW-träning. Förstår det som att Kaisei har ett annat material runt axlarna. Tacksam för hjälp : )
Någon som vet vad skillnaden är? Vill köpa dn nybörjarvåtdräkt för OW-träning. Förstår det som att Kaisei har ett annat material runt axlarna. Tacksam för hjälp : )
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 16:01Jag har Kaisei. Jag tycker den passa mig bäst av alla jag testat.
Neopren där jag behöver, axlar och halva vaden. Jag har lite större vader så det vart som gjort för mig och det runt axlarna tycker jag är mindre stramare än gummi(?).Jag är hel nöjd.
Jag har Kaisei. Jag tycker den passa mig bäst av alla jag testat.
Neopren där jag behöver, axlar och halva vaden. Jag har lite större vader så det vart som gjort för mig och det runt axlarna tycker jag är mindre stramare än gummi(?).
Jag är hel nöjd.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 16:16Å tack för svar!! Det är en djungel att köpa våtdräkt, nu hoppas vi att storleken blir bra också... Japp, det blir wiggle. S3:an är ju mkt snyggare men det där med axelpartiet är viktigarre än utseendet. Jag blev lite osäker på valet då vissa menar att ef
Å tack för svar!! Det är en djungel att köpa våtdräkt, nu hoppas vi att storleken blir bra också... Japp, det blir wiggle. S3:an är ju mkt snyggare men det där med axelpartiet är viktigarre än utseendet. Jag blev lite osäker på valet då vissa menar att ef
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 18:23Inget med kvalitén. Du får ju skicka tillbax om den inte passar. Wiggle är bästa! Nöjd kund garanti till 2000. ^_^
Bara du vet hur man tar på den rätt så håller den nog länge.
- Inga naglar.
- Dra upp dragkedjan när du mecklat dragkedjan så att de är nä
Inget med kvalitén. Du får ju skicka tillbax om den inte passar. Wiggle är bästa! Nöjd kund garanti till 2000. ^_^
Bara du vet hur man tar på den rätt så håller den nog länge.
- Inga naglar.
- Dra upp dragkedjan när du mecklat dragkedjan så att de är nä
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 18:31Jag skickade en fråga till Orca och fick svar direk, se nedan. Kaisei är väl den billigaste Orcan, S3 några hundra dyrare. Dyrare material = dyrare dräkt.
" Hi Trampvagn - the S3 is our entry level wetsuit, while the Equip is slightly more expensive as
Jag skickade en fråga till Orca och fick svar direk, se nedan. Kaisei är väl den billigaste Orcan, S3 några hundra dyrare. Dyrare material = dyrare dräkt.
" Hi Trampvagn - the S3 is our entry level wetsuit, while the Equip is slightly more expensive as
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 19:05Tack!! Ni är ju bara bäst som tar er tid att svara : ) Jag bor i Stockholm men tänkte beställa idag eller imorgon så jag hinner nog inte förbi dig Jonna. Din omtanke värmer (och det hoppas jag även att våtdräken ska göra!). Blev dock lite osäker nu igen
Tack!! Ni är ju bara bäst som tar er tid att svara : ) Jag bor i Stockholm men tänkte beställa idag eller imorgon så jag hinner nog inte förbi dig Jonna. Din omtanke värmer (och det hoppas jag även att våtdräken ska göra!). Blev dock lite osäker nu igen
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 10:52Köpte nyligen en Kaisei. Sitter som ett "smäck". Har fått förklarat att Kaisei är ett mellanting mellan S2:an och S3:an men kanske närmare S3. De som köpt den och lämnat kommentarer på Wiggle verkar generellt sett hlenöjda. Jag köpte den därifrån och den
Köpte nyligen en Kaisei. Sitter som ett "smäck". Har fått förklarat att Kaisei är ett mellanting mellan S2:an och S3:an men kanske närmare S3. De som köpt den och lämnat kommentarer på Wiggle verkar generellt sett hlenöjda. Jag köpte den därifrån och den
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 20:50Marcus! Tack för ditt engagemang : ) Det blev en Kaisei efter mkt om och men. Läste typ alla kommentarer och hittade också wiggles egna svar som visade på att Kaisein var bättre än S3:an. Flexibiliteten verkar bättre då ev. Smoothskin (vilket underbart o
Marcus! Tack för ditt engagemang : ) Det blev en Kaisei efter mkt om och men. Läste typ alla kommentarer och hittade också wiggles egna svar som visade på att Kaisein var bättre än S3:an. Flexibiliteten verkar bättre då ev. Smoothskin (vilket underbart o
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 20:53När jag skulle välja dräkt så var det mellan kaisei och Equip.
Jag hade bara hört dåligt om Equip (eller massa otur med hål i gummit) och så såg jag alla goda kommentarerna på wiggle om kaisei, så blev valet lätt.Hugget som stycket säger jag bara. 😉
När jag skulle välja dräkt så var det mellan kaisei och Equip.
Jag hade bara hört dåligt om Equip (eller massa otur med hål i gummit) och så såg jag alla goda kommentarerna på wiggle om kaisei, så blev valet lätt.
Hugget som stycket säger jag bara. 😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 15:58Lycka till med köpet och träningen Anna. (t+)
Lycka till med köpet och träningen Anna. (t+)