Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 16:46Jag har en Kaisei och är mer än nöjd med den. Smidig och har hjälpt mig en hel 🙂
Jag har en Kaisei och är mer än nöjd med den. Smidig och har hjälpt mig en hel 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 22:00Jag har en s3 o e nöjd. Men de e ju sjukt ömtåliga. De ska ju sitta tajt, o för att få på den så måste man ta i lite. Utan att man märker de så blir det ett hål. Gäller detta de dyrare dräkterna också måntro? El har jag ett måndagsex?
Jag har en s3 o e nöjd. Men de e ju sjukt ömtåliga. De ska ju sitta tajt, o för att få på den så måste man ta i lite. Utan att man märker de så blir det ett hål. Gäller detta de dyrare dräkterna också måntro? El har jag ett måndagsex?
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 07:22Hej alla! Kaisein sitter som en smäck!!! Underbar rörlighet i axlarna men tyvärr väldigt tajt i halsen... En vanesak antar jag samt hur man sätter på sig den. Johan - ta på dig vantar el dyl så minskar risken för hål när du jobbar dig in i den : ). Har d
Hej alla! Kaisein sitter som en smäck!!! Underbar rörlighet i axlarna men tyvärr väldigt tajt i halsen... En vanesak antar jag samt hur man sätter på sig den. Johan - ta på dig vantar el dyl så minskar risken för hål när du jobbar dig in i den : ). Har d
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 15:51Jag har en Kaisei. Mycket nöjd med den, men det första jag gjorde var att fixa "nästan" hål efter fingrarna (faktiskt inte naglarna!) på benen. Kul! 🙁 Fick tipset att ta i med fingrarna på "avigsidan" när man drar den över benen. Funkar toppen, och sed
Jag har en Kaisei. Mycket nöjd med den, men det första jag gjorde var att fixa "nästan" hål efter fingrarna (faktiskt inte naglarna!) på benen. Kul! 🙁 Fick tipset att ta i med fingrarna på "avigsidan" när man drar den över benen. Funkar toppen, och sed
Quote from Anders Wallerstedt on 10 November 2011, 20:12Våtdräkt tas med fördel på med vanliga 2 eller 3 liters plastpåsar på fötter och även händer. Det är även smidigt att som när man tar på strumpor, kavla upp inifrån, och på så sätt bara ha en liten sträcka kvar för foten att träs igenom.
Våtdräkt tas med fördel på med vanliga 2 eller 3 liters plastpåsar på fötter och även händer. Det är även smidigt att som när man tar på strumpor, kavla upp inifrån, och på så sätt bara ha en liten sträcka kvar för foten att träs igenom.
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 11:54Jag såg en video på hur Rasmus Henning klädde på sig dräkten bak&fram. Eller rättare sagt ut&in. Jag försökte själv men det funkade inte för mig. Så jag använde plastpåsen som kom med dräkten.
Jag såg en video på hur Rasmus Henning klädde på sig dräkten bak&fram. Eller rättare sagt ut&in. Jag försökte själv men det funkade inte för mig. Så jag använde plastpåsen som kom med dräkten.
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 17:23Plastpåsar (eller skoskydd) på, det tycker jag oxå! Det där med "avigan", det är nog det jag oxå menar...samt att ta tag i dräkten på insidan/avigan.
Vid avtagandet verkar det som om dräkten tål "hur mycket som helst". Vid träning har jag varit lite försi
Plastpåsar (eller skoskydd) på, det tycker jag oxå! Det där med "avigan", det är nog det jag oxå menar...samt att ta tag i dräkten på insidan/avigan.
Vid avtagandet verkar det som om dräkten tål "hur mycket som helst". Vid träning har jag varit lite försi
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 18:24Hittade nu klippet: http://www.youtube.com/watch?v=91wiJ_dhqgQ
Hittade nu klippet: http://www.youtube.com/watch?v=91wiJ_dhqgQ
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 18:12Hej alla! Är lite dålig på att kolla av här på funbeat - ska bli bättre på det 🙂
Våtdräkten hänger i garderoben och tittar på mig förväntansfullt! Längtar verkligen efter att testa den i havet och kanske t o m i bassäng bara för att stilla min iver en a
Hej alla! Är lite dålig på att kolla av här på funbeat - ska bli bättre på det 🙂
Våtdräkten hänger i garderoben och tittar på mig förväntansfullt! Längtar verkligen efter att testa den i havet och kanske t o m i bassäng bara för att stilla min iver en a
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 20:27@ Jonna!
Hej!
Om du funderar på att köpa en större Kaisei så kanske din medium blir till salu? Vill du ha tag på en köpare lite smidigt så kan du alltid PMa mig! Jag är nybörjarsimmare som ska simma OW i sommar och vill ha nåt att "prova på" i...//A
@ Jonna!
Hej!
Om du funderar på att köpa en större Kaisei så kanske din medium blir till salu? Vill du ha tag på en köpare lite smidigt så kan du alltid PMa mig! Jag är nybörjarsimmare som ska simma OW i sommar och vill ha nåt att "prova på" i...
//A