Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 12:24Fick min Orca S4 Adult Full Sleeve Wetsuit också för några dagar sedan. Tog säkert 15 minuter att få på den och fick inte igen dragkedjan själv. Känns annars OK då den väl sitter på.
Jag beställde strl 6 och mina mått är 1,74 cm, 75kg. Återkommer när jag
Fick min Orca S4 Adult Full Sleeve Wetsuit också för några dagar sedan. Tog säkert 15 minuter att få på den och fick inte igen dragkedjan själv. Känns annars OK då den väl sitter på.
Jag beställde strl 6 och mina mått är 1,74 cm, 75kg. Återkommer när jag
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 12:38Det känns som att jag kanske köpte en för stor om det ska vara så besvärligt att få på den. 😀 När jag var torr var det inga som helst problem att komma i den, fick be om hjälp med dragkedjan över bröstkorgen men det var inte ens svårt om armar och lår so
Det känns som att jag kanske köpte en för stor om det ska vara så besvärligt att få på den. 😀 När jag var torr var det inga som helst problem att komma i den, fick be om hjälp med dragkedjan över bröstkorgen men det var inte ens svårt om armar och lår so
Quote from Emma S on 14 August 2012, 13:22Köpte en Orca S4. Tidigare år på Vansbro har jag kört med en "vanlig" våtdräkt. Skillnaden är total. Du får en bättre hållning i vattnet och allt känns bättre. Detta är självklart om man kör Crawl. Köra bröstsim med en S4 känns sådär enligt mig i alla fal
Köpte en Orca S4. Tidigare år på Vansbro har jag kört med en "vanlig" våtdräkt. Skillnaden är total. Du får en bättre hållning i vattnet och allt känns bättre. Detta är självklart om man kör Crawl. Köra bröstsim med en S4 känns sådär enligt mig i alla fal
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 21:16Nu har jag tagit på mig S4:an för andra gången och gick betydligt snabbare. Gäller att få in tekniken, bl.a. att dra upp ärmar och ben från insidan istället för utsidan så får man bättre fäste då det blir dubbelvikt där man greppar.
Fick även upp dragked
Nu har jag tagit på mig S4:an för andra gången och gick betydligt snabbare. Gäller att få in tekniken, bl.a. att dra upp ärmar och ben från insidan istället för utsidan så får man bättre fäste då det blir dubbelvikt där man greppar.
Fick även upp dragked