Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Que? Christer, nu gör du mig förvirrad! Nu kan jag bara tolka dig som att du föredrar du att dina bra ideer är tvetydigt formulerade och kan missförstås. För det var vad jag tyckte jag kunde göra med din första ide. (Nu tror jag iofs Olle skulle tolka de

Christer! Nu när du har editerat i ditt första inlägg så att även jag förstår det tycker jag att ditt förslag är bra! Förutom det så vill jag själv kunna styra i vilken grupp den ska leta genom att först välja att läsa en tråd och sen fortsätta att klicka

> Jag hoppas du inte är programmerare

Han besitter viss expertis på området som förmodligen ingen annan på FB kan matcha...

"Skulle även önska viss prioritering på trådar där man själv gjort innlägg eller flaggat, så att dessa kommer upp tidigare ordningen."
Jag skulle önska att jag kunde välja att bara gå runt i dem först, känns oartigt när man missar att ngn svarat i en tråd

Christer: Jag syftade på den person jag tror att du syftade på, dvs. Henrik.

Christer, det är för att det är svårare på svenska jag försökte få ett förtydligande.(Inte var jag väl särskilt tydlig heller, hoppades på att otydligheten skulle framgå ändå). Men nu har jag fått det så jag vet vad du menar. Och jag håller i stort med di

12