Quote from Guest on 25 February 2011, 11:44Jag hade velat att mina träningspass kom i den ordningen jag utförde dem ifall jag har angett klockslaget då jag gjorde dem i stället för i registreringstidsstämpelordning. Om man inte har angett någon tidpunkt för när man ska göra själva träningspasset -
Jag hade velat att mina träningspass kom i den ordningen jag utförde dem ifall jag har angett klockslaget då jag gjorde dem i stället för i registreringstidsstämpelordning. Om man inte har angett någon tidpunkt för när man ska göra själva träningspasset -
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2011, 11:54Det gör dom! Du måste ha skrivit fel med klockslaget!
Det gör dom! Du måste ha skrivit fel med klockslaget!
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2011, 12:06Din träning är spärrad för mig så jag kan tyvärr inte hjälpa dig mer. Det funkar för mig då jag skriver rätt kan jag säga och jag tränar ofta flera pass per dag och jag skriver fel ibland också 😉
Din träning är spärrad för mig så jag kan tyvärr inte hjälpa dig mer. Det funkar för mig då jag skriver rätt kan jag säga och jag tränar ofta flera pass per dag och jag skriver fel ibland också 😉
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2011, 12:07Ah, vänta nu, vilken vy pratar du om? Kalendern eller listan?
Ah, vänta nu, vilken vy pratar du om? Kalendern eller listan?
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2011, 12:12Nä, det funkar där också, för mig iaf 🙂
Nä, det funkar där också, för mig iaf 🙂
Quote from ellen olsson on 25 February 2011, 12:12Det låter som om du valt "Sortera fallande" och inte "Sortera stigande".
Det låter som om du valt "Sortera fallande" och inte "Sortera stigande".
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2011, 12:22Jaha, det glömde du visst att skriva - vilken tur för jag trodde att jag som vanligt hade läst slarvigt!
Jaha, det glömde du visst att skriva - vilken tur för jag trodde att jag som vanligt hade läst slarvigt!
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 12:23Du hade nog som vanligt läst slarvigt ändå, Christer. Rubriken var tillräckligt tydlig för mig.
Du hade nog som vanligt läst slarvigt ändå, Christer. Rubriken var tillräckligt tydlig för mig.
Quote from ellen olsson on 25 February 2011, 12:24Jag kan bekräfta att de kommer i icke-kronologisk ordning i träningsströmmen.
Jag kan bekräfta att de kommer i icke-kronologisk ordning i träningsströmmen.
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2011, 12:51Hahaha, tillomed då jag kollade läste jag slarvigt - där ser man!
Hahaha, tillomed då jag kollade läste jag slarvigt - där ser man!