Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 13:17Det är nog något slags objektordning, för bloggarna tror jag kommer först oavsett vad som händer i övrigt.
Det är nog något slags objektordning, för bloggarna tror jag kommer först oavsett vad som händer i övrigt.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 13:25Ja, det är troligtvis baserat på en RSS ström som får sin tidsstämpel från när man registrerar passet men jag hade haft större nytta av informationen om den sorterats i korrekt tidsordning i stället för i "nästan" rätt ordning.
Ja, det är troligtvis baserat på en RSS ström som får sin tidsstämpel från när man registrerar passet men jag hade haft större nytta av informationen om den sorterats i korrekt tidsordning i stället för i "nästan" rätt ordning.
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2011, 14:09Jag tittar nästan aldrig där och isf är det andras träning o bloggar jag tittar på. Ska jag kolla min egen träning så är det uteslutande kalendern som gäller!
Jag tittar nästan aldrig där och isf är det andras träning o bloggar jag tittar på. Ska jag kolla min egen träning så är det uteslutande kalendern som gäller!
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 14:22Oavsett vems träning jag tittar på (oftast är det allas) så vill jag ha min ström i korrekt tidsordning. Titta på min kalender är INTE ett alternativ i det här fallet.
Tycker inte att det är för mycket begärt.
Oavsett vems träning jag tittar på (oftast är det allas) så vill jag ha min ström i korrekt tidsordning. Titta på min kalender är INTE ett alternativ i det här fallet.
Tycker inte att det är för mycket begärt.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 14:49Betänk bara att om man sorterar efter tiden de utfördes, så skulle pass registrerade långt i efterhand dyka upp långt upp i strömmen. Då skulle man troligen aldrig se dem.
Jag tycker mer att en nyhet är en nyhet när den blir känd, inte när den inträffade
Betänk bara att om man sorterar efter tiden de utfördes, så skulle pass registrerade långt i efterhand dyka upp långt upp i strömmen. Då skulle man troligen aldrig se dem.
Jag tycker mer att en nyhet är en nyhet när den blir känd, inte när den inträffade
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2011, 15:04Tänk om man hittar ett fossil av en Tyrannosaurus och så skrivs det om det i en 65 miljoner år gammal tidning!
Tänk om man hittar ett fossil av en Tyrannosaurus och så skrivs det om det i en 65 miljoner år gammal tidning!
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 15:05"Betänk bara att om man sorterar efter tiden de utfördes, så skulle pass registrerade långt i efterhand dyka upp långt upp i strömmen. Då skulle man troligen aldrig se dem."
Nu är jag inte alls med på vad du menar. Jag pratar om den här strömmen:
BILD:h
"Betänk bara att om man sorterar efter tiden de utfördes, så skulle pass registrerade långt i efterhand dyka upp långt upp i strömmen. Då skulle man troligen aldrig se dem."
Nu är jag inte alls med på vad du menar. Jag pratar om den här strömmen:
BILD:h
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 15:12Grupperar på dag?! .... Tänkte inte på det. M.a.o hamnar Dinosaruriefossilens sista språng innan döden lååångt ner på listan.
Håller med om att det mittemellanläget som är nu, med mixad sortering, inte är konsekvent. Det borde vara antingen eller.
Grupperar på dag?! .... Tänkte inte på det. M.a.o hamnar Dinosaruriefossilens sista språng innan döden lååångt ner på listan.
Håller med om att det mittemellanläget som är nu, med mixad sortering, inte är konsekvent. Det borde vara antingen eller.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 15:17Jag håller med, jag har också irriterat mig på att den där träningsströmmen inte sorterar på klockslag inom samma dag. Det är ju extra ologiskt eftersom den sorterar dagarna i omvänd kronologisk ordning.
Jag håller med, jag har också irriterat mig på att den där träningsströmmen inte sorterar på klockslag inom samma dag. Det är ju extra ologiskt eftersom den sorterar dagarna i omvänd kronologisk ordning.
Quote from Elias Engqvist on 25 February 2011, 15:32Kommer dom verkligen på händelsedagen även om man registrerar det en annan dag?
Kommer dom verkligen på händelsedagen även om man registrerar det en annan dag?