Quote from Guest on 1 October 2009, 17:20Vill du bli en del av motionärsligan?
Löpning kan lätt kännas enformigt när man ofta springer ensam och det blir extra tufft nu när mörkret närmar sig. Att träna i grupp gör passet roligare, mer fartfyllt och ökar motivationen.
Jag kommer att hålla i
Vill du bli en del av motionärsligan?
Löpning kan lätt kännas enformigt när man ofta springer ensam och det blir extra tufft nu när mörkret närmar sig. Att träna i grupp gör passet roligare, mer fartfyllt och ökar motivationen.
Jag kommer att hålla i
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 17:30Perfekt med gratis löpträning.
Perfekt med gratis löpträning.
Quote from Elias Engqvist on 1 October 2009, 19:07Stockholm? Det är väl närmare Södertälje eller nåt?
Stockholm? Det är väl närmare Södertälje eller nåt?
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 19:22En kvart från Södermalm ungefär 🙂
En kvart från Södermalm ungefär 🙂
Quote from Elias Engqvist on 1 October 2009, 19:2722,5 km från södertälje c och 21,5 från stockholm c så jag hade väl fel - men det vore inte fel att säga att det ligger mittemellan...
22,5 km från södertälje c och 21,5 från stockholm c så jag hade väl fel - men det vore inte fel att säga att det ligger mittemellan...
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 20:36Det är en träningsavgift på 250kr för fyra gånger. Det gör att alla som kommer är väldigt motiverade att träna.
Det är en träningsavgift på 250kr för fyra gånger. Det gör att alla som kommer är väldigt motiverade att träna.