Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOrtoped Trollhättan med omnejd
You need to log in to create posts and topics.

Undrar om någon vet om det finns en bra ortopedtekniker eller liknande i Trollhättan/Vänersborg etc? Har problem med en häl (har varit hos läkare) och behöver någon form av inlägg. Har försökt kolla runt på nätet men det verkar inte helt lätt att hitta nå

Jag fick mina första inlägg av en Lasse i Värnersborg efter en remiss från NÄL. Kommer dock inte ihåg exakt vad varken han eller hans firma hette, kan fråga min far däremot!

Lars Carlsson fanns på Idrottsskadekliniken i Vänersborg.
Bengt Englund, kunnig och trevlig läkare fanns ( finns ) också.
Vid idrottsplatsen.

Kanske de finns kvar.
Sker ju lite ombyggnader där.
Bandyhall storlek större.

http://hem.bredband.net/adductor/index.html

Här tror jag Lars Carlsson arbetar.

Stämmer, har varit där. Dom är bra. Betalade runt 900:- för mina ilägg tror jag. Värt varenda krona.

Tack så hemskans! =) Verkar skitbra.

Lars Carlsson var det tydligen ja, Sportskadekliniken känner jag igen... Tur att det finns folk med bättre minne än mig, han rekommenderas varmt ja!

De var det värsta (bästa), jag betalade 1600.- för mina ilägg. Ortoped i Kungsbacka. Det blir Vänersborg nästa gång. (H)

Jag är inte säker så ta mig inte på orden gällande priset. Minnet sviker ibland och det var ett par år sedan jag var där. Malene, du kanske kan återkomma med bättre uppgifter efter besöket?

Ja, det ska jag, såvida det inte blir så dyrt att jag måste pantsätta datorn för att få råd... Eller förresten, då går jag till bibblan. ; )