Quote from ellen olsson on 9 July 2010, 09:21Carolina Klüfts läkare är kanske ett OK alternativ också. En kompis gick till honom.
http://www.lokaldelen.se/foretag/Tv%C3%A5%C3%A5ker/402795/Idrottsl%C3%A4karmottagning+Sverker+Nilsson/
Carolina Klüfts läkare är kanske ett OK alternativ också. En kompis gick till honom.
http://www.lokaldelen.se/foretag/Tv%C3%A5%C3%A5ker/402795/Idrottsl%C3%A4karmottagning+Sverker+Nilsson/
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 10:45Tack för alla tips!
Richard:
"Vad är det för problem du har med knät?"
- Har haft problemet sedan tonåren (är 36) med höger knä. Generellt liten smärta som gjort att jag naturligt stöder mer på vänster knä, och som fått benen att utvecklas olika i musku
Tack för alla tips!
Richard:
"Vad är det för problem du har med knät?"
- Har haft problemet sedan tonåren (är 36) med höger knä. Generellt liten smärta som gjort att jag naturligt stöder mer på vänster knä, och som fått benen att utvecklas olika i musku
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 11:06Magnus: Det låter precis som mina knäbesvär. Jag har fått diagnosen broskuppmjukning i knäskålen (det behöver ju inte vara samma som du har), det skulle gå över när jag blev "gammal" (vilket jag tydligen är nu 39 år).
Det som hjälpt mig är många och lång
Magnus: Det låter precis som mina knäbesvär. Jag har fått diagnosen broskuppmjukning i knäskålen (det behöver ju inte vara samma som du har), det skulle gå över när jag blev "gammal" (vilket jag tydligen är nu 39 år).
Det som hjälpt mig är många och lång
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 14:46Gerda: För mig blir det värre när jag går. Har också hört talas som broskuppmjkning. Om jag förstått det rätt så är lederna för viss mer känsliga i speciellt tonåren. Skadar man sig då så kan det bli kroniska besvär. Men jag hoppas att mitt också ska bli
Gerda: För mig blir det värre när jag går. Har också hört talas som broskuppmjkning. Om jag förstått det rätt så är lederna för viss mer känsliga i speciellt tonåren. Skadar man sig då så kan det bli kroniska besvär. Men jag hoppas att mitt också ska bli
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 01:36Magnus, det låter som du borde ta kontakt med en idrottsmedicinskt intresserad sjukgymnast/naprapat för att se vad som kan göras "knivlöst". Då kan du få hjälp med att kolla evt skillnad i benlängd och lägga upp ett träningsprogram för att jämna ut muskel
Magnus, det låter som du borde ta kontakt med en idrottsmedicinskt intresserad sjukgymnast/naprapat för att se vad som kan göras "knivlöst". Då kan du få hjälp med att kolla evt skillnad i benlängd och lägga upp ett träningsprogram för att jämna ut muskel
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 10:06Tack Richard plus er andra. Hoppas fler kan få användning av dessa råd dessutom.
Ska börja kolla upp alla andra alternativ först.
Tack Richard plus er andra. Hoppas fler kan få användning av dessa råd dessutom.
Ska börja kolla upp alla andra alternativ först.