Quote from Guest on 14 August 2012, 20:49http://www.orusttvars.se
Banan sträcker sig från Morlanda på Orust västra sida till Svanesund i öster och är en del av Kuststigen Bohuslän
Åldersgräns: 16 år
Maxtid: 5 timmar
Banans längd
Sträckan mäter 27 km och går främst på en mindre stig/led i m
Banan sträcker sig från Morlanda på Orust västra sida till Svanesund i öster och är en del av Kuststigen Bohuslän
Åldersgräns: 16 år
Maxtid: 5 timmar
Banans längd
Sträckan mäter 27 km och går främst på en mindre stig/led i m
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 20:59Ärs Tvärs. Låter ju som ett buskul lopp men jag är ju inte hemma denna helg 🙁
Ärs Tvärs. Låter ju som ett buskul lopp men jag är ju inte hemma denna helg 🙁
Quote from testuser5022 on 15 August 2012, 11:36Anmäld! (så när som på betalningen) 🙂
Anmäld! (så när som på betalningen) 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 19:10Hade det inte varit Berlin veckan efter så hade det varit ett givet deltagande
Hade det inte varit Berlin veckan efter så hade det varit ett givet deltagande
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 19:26Trots att jag har Lidingöloppet veckan efter hade jag gärna varit med på det här, om det inte hade gått på söndagen. Jag vill inte springa tvärs över Orust och köra bil tvärs över Sverige direkt efter.
Trots att jag har Lidingöloppet veckan efter hade jag gärna varit med på det här, om det inte hade gått på söndagen. Jag vill inte springa tvärs över Orust och köra bil tvärs över Sverige direkt efter.
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 08:16Hade varit en riktigt bra genomkörare inför LL
Hade varit en riktigt bra genomkörare inför LL
Quote from testuser5022 on 16 August 2012, 08:30Vet inte om jag håller med om det 🙂
Det ligger för nära i tid och dettta lopp är ett helt annat underlag och bra mycket tuffare än LL anar jag. Vill man komma med formtopp till LL så tror jag man hellre skall springa ett kuperat millopp på fina grusväg
Vet inte om jag håller med om det 🙂
Det ligger för nära i tid och dettta lopp är ett helt annat underlag och bra mycket tuffare än LL anar jag. Vill man komma med formtopp till LL så tror jag man hellre skall springa ett kuperat millopp på fina grusväg
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 15:44Konstigt att lägga loppet veckan efter Risveden.
Så många långa terränglopp finns det inte runt Göteborg?
Konstigt att lägga loppet veckan efter Risveden.
Så många långa terränglopp finns det inte runt Göteborg?
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 00:14Det här ser jag fram emot! 🙂
Det här ser jag fram emot! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 18:36Ojojoj vilket lopp. Min Garmin vill få det till Höjdstigning: 571 m, vad fick ni andra fram på era klockor? Lerigt, kuperat utav bara den och två riktigt elaka backar på 80-90 meters höjdstigning. Lika tufft som LL, eller tuffare?
Ojojoj vilket lopp. Min Garmin vill få det till Höjdstigning: 571 m, vad fick ni andra fram på era klockor? Lerigt, kuperat utav bara den och två riktigt elaka backar på 80-90 meters höjdstigning. Lika tufft som LL, eller tuffare?