Quote from Guest on 25 July 2008, 08:14Stockholm triathlon och Kalmar i all ära, men det är faktiskt OS i år. I dagens Sydsvenska finns en intervju Lisa Nordén:
http://sydsvenskan.se/sport/article350076/Tredje-gangen-gillt-for-Lisa-Nordén.html
Stockholm triathlon och Kalmar i all ära, men det är faktiskt OS i år. I dagens Sydsvenska finns en intervju Lisa Nordén:
http://sydsvenskan.se/sport/article350076/Tredje-gangen-gillt-for-Lisa-Nordén.html
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 08:24Jag tycker bättre om Therese Omme.
Jag tycker bättre om Therese Omme.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 08:31Smaken är som baken. I OS har vi inte tyvärr inte båda med 😉
Smaken är som baken. I OS har vi inte tyvärr inte båda med 😉
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 08:33Therese gör IM-debut i Kalmar iställlet, du får komma dit och heja David!
Therese gör IM-debut i Kalmar iställlet, du får komma dit och heja David!
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 08:37Jag hoppas att hon har tränat cykel innan så hon hänger med de gamla gubbarna.
I Sövde blåste Panzar om henne på cykelsträckan men fick Tjejdäng sedan...
Jag hoppas att hon har tränat cykel innan så hon hänger med de gamla gubbarna.
I Sövde blåste Panzar om henne på cykelsträckan men fick Tjejdäng sedan...
Quote from Lotta W on 25 July 2008, 08:50Det är på löpningen det avgörs och där flyger Omme fram. För att inte tala om Nordén, förresten!
Det är på löpningen det avgörs och där flyger Omme fram. För att inte tala om Nordén, förresten!
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 08:56Omme simmar för dåligt för att kunna klara sig internationellt ännu. Men det kommer väl så småningom ifall hon satsar på kort.
Omme simmar för dåligt för att kunna klara sig internationellt ännu. Men det kommer väl så småningom ifall hon satsar på kort.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 08:59Det är väl på olympisk hon har satsat eller i vart fall halvan.
Det är väl på olympisk hon har satsat eller i vart fall halvan.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 09:02Ja tidigare är det nog olympisk distans. I år satsade hon på längre distanser, halv-IM. Jag vet inte hur hon tänker göra i framtiden.
Ja tidigare är det nog olympisk distans. I år satsade hon på längre distanser, halv-IM. Jag vet inte hur hon tänker göra i framtiden.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 09:05Tyvärr är väl olympisk med drafting körd om man inte är en grym simmare. Som jagfattat är flera av OS-triathleterna fd OS-simmare. Svårt att matcha sån simning om man börjar simma i vuxen ålder och ska sköta ett 8-5 jobb vid sidan av.
Tyvärr är väl olympisk med drafting körd om man inte är en grym simmare. Som jagfattat är flera av OS-triathleterna fd OS-simmare. Svårt att matcha sån simning om man börjar simma i vuxen ålder och ska sköta ett 8-5 jobb vid sidan av.