Quote from Lotta W on 25 July 2008, 09:12Simningen behöver "bara" vara bra nog för att kvala till OS. Kate Allen, säger jag bara.
Simningen behöver "bara" vara bra nog för att kvala till OS. Kate Allen, säger jag bara.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 09:19Ja det är ju ett kul undantag från det här med att man måste simma med täten...
Ja det är ju ett kul undantag från det här med att man måste simma med täten...
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 09:31Christer, du känner inte till någon duktig triathlet som varit dålig på att simma, usel på att cykla och medioker på att springa? Kunde inspirera mig lite 🙂
Christer, du känner inte till någon duktig triathlet som varit dålig på att simma, usel på att cykla och medioker på att springa? Kunde inspirera mig lite 🙂
Quote from Lotta W on 25 July 2008, 09:39Anders, nu pratar du ju om mig! *smickrad*
Anders, nu pratar du ju om mig! *smickrad*
Quote from Lotta W on 25 July 2008, 09:39Anders, nu pratar du ju om mig! *smickrad*
EDIT Nu ser jag dubbelt också :-/
Anders, nu pratar du ju om mig! *smickrad*
EDIT Nu ser jag dubbelt också :-/
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 09:43Haha, men jag tror vi har olika definition... Sub-3 på maran är inte medioker i min värld...
Haha, men jag tror vi har olika definition... Sub-3 på maran är inte medioker i min värld...
Quote from Lotta W on 25 July 2008, 09:49På Ironmantävlingar har jag sprungit mediokert än så länge men jag intalar mig att det kommer att bli annorlunda i år! (H)
På Ironmantävlingar har jag sprungit mediokert än så länge men jag intalar mig att det kommer att bli annorlunda i år! (H)
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 09:54Någon som vet om de kommer att vara tv sändningar från triathlon tävlingarna vid OS?
Någon som vet om de kommer att vara tv sändningar från triathlon tävlingarna vid OS?
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 09:55Hoppas det iaf. Tänkte stiga upp vid 0430 för att slå på tv´n iaf.
Hoppas det iaf. Tänkte stiga upp vid 0430 för att slå på tv´n iaf.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 09:58Vilket datum är det som gäller? dam och herrar samma dag?
Vilket datum är det som gäller? dam och herrar samma dag?