Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 22:4922-23? Så sakta kör ingen på träning.
Då är det någon form av social träning av patienter med vårdpersonal på cykel.
22-23? Så sakta kör ingen på träning.
Då är det någon form av social träning av patienter med vårdpersonal på cykel.
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 23:39Så långsamma brukar inte våra träningar vara, menjag sa ju att det handlade om mitt rekord...
Så långsamma brukar inte våra träningar vara, menjag sa ju att det handlade om mitt rekord...
Quote from Lotta W on 25 July 2008, 23:52Anders, stirra dig inte blind på hastigheten: saker som terräng och vind är inte helt oväsentliga. Eliten kör långsamt på långpassen för att det finns en poäng med det. De kört hårt på intervallpasset för att det finns en poäng med det. Jag har hört från
Anders, stirra dig inte blind på hastigheten: saker som terräng och vind är inte helt oväsentliga. Eliten kör långsamt på långpassen för att det finns en poäng med det. De kört hårt på intervallpasset för att det finns en poäng med det. Jag har hört från
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 09:58Christer,
jag skulle nog behöva se över min cykelträning överhuvudtaget. Saknar struktur och kör i stort sett bara medellånga pass på 7-12 mil plus lite trainer emellanåt. Ibland med klubben men oftast själv. Det är mitt första år med cykel så jag har bar
Christer,
jag skulle nog behöva se över min cykelträning överhuvudtaget. Saknar struktur och kör i stort sett bara medellånga pass på 7-12 mil plus lite trainer emellanåt. Ibland med klubben men oftast själv. Det är mitt första år med cykel så jag har bar
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 20:43Klockan 04.00 i natt så kör hon! Ska bli spännande!
Klockan 04.00 i natt så kör hon! Ska bli spännande!
Quote from Lotta W on 17 August 2008, 20:46Det blir ingen sovmorgon imorgon 😉
Det blir ingen sovmorgon imorgon 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2008, 21:01Får hoppas att Daniel Mjukdahl har fått ihop cykeln då.
Får hoppas att Daniel Mjukdahl har fått ihop cykeln då.
Quote from Lisa Bringhed on 18 August 2008, 04:56...
...
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 07:08Artonde plats efter en svag simning.
En rejäl vurpa i "Nordens" klunga.
Artonde plats efter en svag simning.
En rejäl vurpa i "Nordens" klunga.
Quote from Funbeat user on 18 August 2008, 08:01Om fyra år, då jävlar... 🙂
Om fyra år, då jävlar... 🙂