Quote from Guest on 10 April 2008, 16:06Jag har flera gånger lyckats klicka på logga ut i stället för olästa diskussionsinlägg eftersom de ligger precis ovanför varandra. Det är grymt irriterande! Snälla Olle, kan du ändra layouten så att logga ut-länken ligger någon annanstans?
Jag har flera gånger lyckats klicka på logga ut i stället för olästa diskussionsinlägg eftersom de ligger precis ovanför varandra. Det är grymt irriterande! Snälla Olle, kan du ändra layouten så att logga ut-länken ligger någon annanstans?
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 16:16Gärna i formen av en stor röd knapp med texten "Tryck inte här!"
Gärna i formen av en stor röd knapp med texten "Tryck inte här!"
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:03Byta plats på dem.
Byta plats på dem.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:04nej, nej nej. Inte en sådan stor röd knapp med texten "tryck inte här".
Då måste jag trycka där och vips ä man ute...
Jag har nog "tryck på stora röda knappar genen" påslagen i min DNA-stege.Se bara på följade länk. Och tryck inte!
http://www.i-am-bore
nej, nej nej. Inte en sådan stor röd knapp med texten "tryck inte här".
Då måste jag trycka där och vips ä man ute...
Jag har nog "tryck på stora röda knappar genen" påslagen i min DNA-stege.
Se bara på följade länk. Och tryck inte!
http://www.i-am-bore
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:07Oj, det har aldrig hänt mig faktiskt, men jag har en favorit i webbläsaren som går direkt till nästa olästa meddelande, kanske därför....
Oj, det har aldrig hänt mig faktiskt, men jag har en favorit i webbläsaren som går direkt till nästa olästa meddelande, kanske därför....
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:10Va finurlig du är Linus!
Jag har genast lagt till en sån jag med :D. Tack för tipset.
Va finurlig du är Linus!
Jag har genast lagt till en sån jag med :D. Tack för tipset.
Quote from Eric Jacobsson on 10 April 2008, 17:16grarrhgghh jag vill aldrig mer se nån röd knapp...
grarrhgghh jag vill aldrig mer se nån röd knapp...
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:56Jag tryckte inte! Vilken karaktär jag har. Förvånande...
Jag tryckte inte! Vilken karaktär jag har. Förvånande...
Quote from Lotta Lindström on 10 April 2008, 19:02Stefan: 😀
Stefan: 😀
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2008, 19:49En guldstjärna till fny som använde sin nyfikenhet!
En guldstjärna till fny som använde sin nyfikenhet!