Quote from Bengt Askerfelt on 10 April 2008, 21:24Level 11... vilket otroligt frustrerande dumt fånigt idiotiskt litet spel 😀
Level 11... vilket otroligt frustrerande dumt fånigt idiotiskt litet spel 😀
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:3915 levels...lite drygt var det 😀
Men sen körde jag ett par spel där jag sköt direkt.
15 levels...lite drygt var det 😀
Men sen körde jag ett par spel där jag sköt direkt.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 22:01jag skrattade väldigt mycekt åt mannen bakom pricken. Det kändes som om vi började känna varandra efter några hundra tryck... var det någon som hittade den vita pricken?
jag skrattade väldigt mycekt åt mannen bakom pricken. Det kändes som om vi började känna varandra efter några hundra tryck... var det någon som hittade den vita pricken?
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 08:36Hahaha, det har inte hänt mig att jag råkat logga ut mig, men ett besläktat problem har jag drabbats av ett par gånger. Det är när man ska svara på en kommentar i ens träningsrapport och råkar trycka på "radera kommentar" i stället. Liiiite störigt. 🙂
Hahaha, det har inte hänt mig att jag råkat logga ut mig, men ett besläktat problem har jag drabbats av ett par gånger. Det är när man ska svara på en kommentar i ens träningsrapport och råkar trycka på "radera kommentar" i stället. Liiiite störigt. 🙂