Quote from Guest on 31 May 2009, 17:25Hej gott folk!
Eftersom jag grymt nog missade Stockholm Marathon pga förkylning är jag sugen på göra ett nytt försök i höst. Jag inser att det inte går att hitta ett lika roligt lopp som Stockholm Marathon med den folkfest som den innebär.
Jag funderar
Hej gott folk!
Eftersom jag grymt nog missade Stockholm Marathon pga förkylning är jag sugen på göra ett nytt försök i höst. Jag inser att det inte går att hitta ett lika roligt lopp som Stockholm Marathon med den folkfest som den innebär.
Jag funderar
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 17:35Månkarbo kanske? Det går innan Oslo.
Månkarbo kanske? Det går innan Oslo.
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 18:53🙂 Det har gått en hel del frestande reklam för Månkarbo Maraton här i Funbeat. Har faktiskt funderat på det loppet förut. Men kruxet är bara att jag inte finns i närheten vid den tidpunkten. Dessutom tror jag Oslo ligger bra till tidsmässigt eftersom ja
🙂 Det har gått en hel del frestande reklam för Månkarbo Maraton här i Funbeat. Har faktiskt funderat på det loppet förut. Men kruxet är bara att jag inte finns i närheten vid den tidpunkten. Dessutom tror jag Oslo ligger bra till tidsmässigt eftersom ja
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 18:56http://www.vaxjomarathon.se/
Lördagen den 17 oktober 2009 kanske kan passa?
Lördagen den 17 oktober 2009 kanske kan passa?
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 20:12Jovisst, det finns ju flera lopp i höst. Har spanat in de flesta på hemsidor och dylikt. 🙂 Var mest intresserad av Oslo Marathon eftersom syrran bor där och tänkte slå två flugor i en smäll. (gratis boende är ju inte fy skam)
Min fundering var om någon
Jovisst, det finns ju flera lopp i höst. Har spanat in de flesta på hemsidor och dylikt. 🙂 Var mest intresserad av Oslo Marathon eftersom syrran bor där och tänkte slå två flugor i en smäll. (gratis boende är ju inte fy skam)
Min fundering var om någon