Quote from Guest on 26 January 2011, 20:59www.oslomaraton.no
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 21:09Jag sprang Oslo Marathon förra året och det var ingen höjdare. Det var fler funktionärer än det var åskådare. Och det var inte många funktionärer. Banan var urtråkig och det var torftigt med käk efter målgång. Det var inte mycket jag var nöjd med mer än t
Jag sprang Oslo Marathon förra året och det var ingen höjdare. Det var fler funktionärer än det var åskådare. Och det var inte många funktionärer. Banan var urtråkig och det var torftigt med käk efter målgång. Det var inte mycket jag var nöjd med mer än t
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:41Förhoppningsvis blir allt bättre detta år. Men banan ser knixig ut på banskissen! Jag kommer att springa som 4-timmes farthållare, någon här som siktar på 4 timmar?
Förhoppningsvis blir allt bättre detta år. Men banan ser knixig ut på banskissen! Jag kommer att springa som 4-timmes farthållare, någon här som siktar på 4 timmar?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 20:45Ja visst har väl inte Oslo Marathon så många åskådare direkt som typ Stockholm...men jag upplevde ändå loppet som ganska så underhållande i sig.
Först kutade man ut bland en massa skrotbråte på en avdankad kaj å sedan två gånger genom den där fästningen s
Ja visst har väl inte Oslo Marathon så många åskådare direkt som typ Stockholm...men jag upplevde ändå loppet som ganska så underhållande i sig.
Först kutade man ut bland en massa skrotbråte på en avdankad kaj å sedan två gånger genom den där fästningen s
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 21:47Nej jag räknar med bättre stämning i Berlin samma dag. Här kan de marathon.
Nej jag räknar med bättre stämning i Berlin samma dag. Här kan de marathon.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 22:02Efter att ha bott i Oslo i 3 år vore det kul att springa Oslo Maraton, visste inte ens att det fanns? Kanske beror på att det inte går i centrumcentrum i Oslo utan runt hamnen?
Kanske borde lägga varvet längs Karl Johan, Akers Brygge och Majorstua istäl
Efter att ha bott i Oslo i 3 år vore det kul att springa Oslo Maraton, visste inte ens att det fanns? Kanske beror på att det inte går i centrumcentrum i Oslo utan runt hamnen?
Kanske borde lägga varvet längs Karl Johan, Akers Brygge och Majorstua istäl
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 16:26Jag hade tänkt satsa på 4timmar 15min farthållaren jag Krister, kanske jag borde köra på 4 timmar då? 🙂 Men tror inte jag är helt i form att köra det på 4 timmar men vem vet? 🙂
Jag hade tänkt satsa på 4timmar 15min farthållaren jag Krister, kanske jag borde köra på 4 timmar då? 🙂 Men tror inte jag är helt i form att köra det på 4 timmar men vem vet? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 21:24Dom där farthållarna i Oslo litar jag inte på. Förra året sprang jag in på 3,16 och farthållaren för 3.15 var i mål långt efter mig. Jag pratade med honom i mål och han var helt slut. Ah men va f-n, en person som farthållare och som förmodligen hade 3,15
Dom där farthållarna i Oslo litar jag inte på. Förra året sprang jag in på 3,16 och farthållaren för 3.15 var i mål långt efter mig. Jag pratade med honom i mål och han var helt slut. Ah men va f-n, en person som farthållare och som förmodligen hade 3,15
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 21:55Ah men f-n Johan! Hur kan du tro att en farthållare alltid ska lyckas??? Dessutom är det du själv som ska göra loppet så man kan aldrig förlita sig på någon annan än sig själv. Du får ursäkta men jag blir så irriterad på folk som gnäller på att farthållar
Ah men f-n Johan! Hur kan du tro att en farthållare alltid ska lyckas??? Dessutom är det du själv som ska göra loppet så man kan aldrig förlita sig på någon annan än sig själv. Du får ursäkta men jag blir så irriterad på folk som gnäller på att farthållar
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:58Jag har aldrig följt några farthållare för jag vill göra mitt eget lopp, men jag trodde i min enfald att det var mer än en som bar ansvaret för farthållningen för varje tid. Förra året var det idealiska förutsättningar i Oslo,det var ingenting att skylla
Jag har aldrig följt några farthållare för jag vill göra mitt eget lopp, men jag trodde i min enfald att det var mer än en som bar ansvaret för farthållningen för varje tid. Förra året var det idealiska förutsättningar i Oslo,det var ingenting att skylla