Quote from Guest on 21 October 2012, 08:15Bakgrund:
Har sedan augusti löptränat kontinuerligt 2 ggr i veckan (tidigare 1 gång i månad). Brukar försöka ta ett kortare pass 5 km och ett lite längre på 12km. Är i övrigt väldigt van att träna mycket, spinning/gym/fysträning/aerobic/step-up m.m., seda
Bakgrund:
Har sedan augusti löptränat kontinuerligt 2 ggr i veckan (tidigare 1 gång i månad). Brukar försöka ta ett kortare pass 5 km och ett lite längre på 12km. Är i övrigt väldigt van att träna mycket, spinning/gym/fysträning/aerobic/step-up m.m., seda
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2012, 08:25Jag tycker att det låter precis som den inre menisken är trasig. Jag trodde att det var inflammation i ett senfäste strax under knät på insidan sv benet men...
Gå till läkare!
Jag tycker att det låter precis som den inre menisken är trasig. Jag trodde att det var inflammation i ett senfäste strax under knät på insidan sv benet men...
Gå till läkare!
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 15:43tycker iförsig inte det låter som menisken, såvida inte knäet låser sig ibland. har du ont när du trycker med fingrarna längs ledspalten och om knäet låser sig så e det nog menisken. Men som sagt, kolla upp det med nån läkare för säkerhets skull.
tycker iförsig inte det låter som menisken, såvida inte knäet låser sig ibland. har du ont när du trycker med fingrarna längs ledspalten och om knäet låser sig så e det nog menisken. Men som sagt, kolla upp det med nån läkare för säkerhets skull.
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2012, 17:06Elly, jag hade precis det och opererade mig i våras - mitt knä låste sig aldrig!
TSs symtom låter precis som mina, och mest ont har man då man suttit stilla ett tag eller då man vaknar! Prova att belasta knäleden "inåt" Dvs pressa med foten på det ben dä
Elly, jag hade precis det och opererade mig i våras - mitt knä låste sig aldrig!
TSs symtom låter precis som mina, och mest ont har man då man suttit stilla ett tag eller då man vaknar! Prova att belasta knäleden "inåt" Dvs pressa med foten på det ben dä
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 18:28hmm intressant, Christer. Man lär så länge man lever.
hmm intressant, Christer. Man lär så länge man lever.