Quote from Guest on 11 August 2010, 22:32Löpning och löpning.
Försökte ta mig ifrån ett träd upp för en lerig sluttning som eventuellt skulle kunna ta min väg.Så gjorde trädet.
50 cm diameter träffar mig mitt i skallen.
Något på trädet ( eventuellt gren ) sopar till mig i svanken till vänster.
Löpning och löpning.
Försökte ta mig ifrån ett träd upp för en lerig sluttning som eventuellt skulle kunna ta min väg.
Så gjorde trädet.
50 cm diameter träffar mig mitt i skallen.
Något på trädet ( eventuellt gren ) sopar till mig i svanken till vänster.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 22:42Men jisses! Stanna hemma o ring till doktorn för en röntgen!
Hoppas du kryar på dig!
Men jisses! Stanna hemma o ring till doktorn för en röntgen!
Hoppas du kryar på dig!
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 06:17"Kan det vara något allvarligt?"
Ja, bättre att kontrollera än att chansa.
"Kan det vara något allvarligt?"
Ja, bättre att kontrollera än att chansa.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:38Ja KG, det kan vara ett brutet revben (eller en spricka)!
Se till att bli läkarundersökt!
Ja KG, det kan vara ett brutet revben (eller en spricka)!
Se till att bli läkarundersökt!
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 08:55På 70-talet åkte jag på 3 brutna revben + 3 med sprickor genom att spela golf????
Som liten knäckte jag vänster axel och när jag försökte börja spela golf så tog jag väl i så gott jag kunde. Då hoppade axlen ur led understundom. Jag skakade den i rätt lä
På 70-talet åkte jag på 3 brutna revben + 3 med sprickor genom att spela golf????
Som liten knäckte jag vänster axel och när jag försökte börja spela golf så tog jag väl i så gott jag kunde. Då hoppade axlen ur led understundom. Jag skakade den i rätt lä
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:47Nu djävlar vill jag gnälla lite...: Har inte gjort något underligt typ hoppat på dom där underliga sakerna som finns för ungar i varje trädgård. Likt förbannat så hade bäckenet hoppat åt sidan....3 cm längre ben var diagnosen. AG Kiroprakt i Gävle diagnos
Nu djävlar vill jag gnälla lite...: Har inte gjort något underligt typ hoppat på dom där underliga sakerna som finns för ungar i varje trädgård. Likt förbannat så hade bäckenet hoppat åt sidan....3 cm längre ben var diagnosen. AG Kiroprakt i Gävle diagnos
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 21:09Kjell.
Du är en barnrumpa i jämförelse med mig. 😉Försök inte att få en överårig hund att sitta. :@
Kjell.
Du är en barnrumpa i jämförelse med mig. 😉
Försök inte att få en överårig hund att sitta. :@
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 21:51K-G: Om Kjell är en barnrumpa, vad är då jag? 😉 Kanske ska ha hockeyutrustning minus skridskor nästa gång du planerar något liknande? Bara en tanke.
K-G: Om Kjell är en barnrumpa, vad är då jag? 😉 Kanske ska ha hockeyutrustning minus skridskor nästa gång du planerar något liknande? Bara en tanke.