Quote from Guest on 28 December 2008, 14:06Skulle vilja få fatt på en bra löparjacka, skal 3 och helst märket Craft.
Kollade intersport i Gbg men de hade bara två olika färger, antingen vit eller laxrosa. Inte supersugen på någon av de färgerna.
Har ni några bra tips? Sidor att beställa från?
Skulle vilja få fatt på en bra löparjacka, skal 3 och helst märket Craft.
Kollade intersport i Gbg men de hade bara två olika färger, antingen vit eller laxrosa. Inte supersugen på någon av de färgerna.
Har ni några bra tips? Sidor att beställa från?
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 14:16Runners Store finns ju på nätet och Löplabbet finns ju i din hemstad och dessa borde nog ha det du söker alternativt kunna ta hem det.
http://www.runnersstore.se/Main/index.asp
Runners Store finns ju på nätet och Löplabbet finns ju i din hemstad och dessa borde nog ha det du söker alternativt kunna ta hem det.
Quote from Camilla Höög on 28 December 2008, 14:22Kolla på Biskopsgårdens Sport. Iofs har de mycket Salomon....vilket slår Craft 🙂
Kolla på Biskopsgårdens Sport. Iofs har de mycket Salomon....vilket slår Craft 🙂
Quote from Jonas Täng on 28 December 2008, 14:46varför just Craft? Iofs tycker jag också om deras kläder men det finns ju bra från andra också... Jag fick en svart när jag vann i gissatidentävlingen craft grand prix förra året. Kolla in herrmodellerna ifall du vill ha mer dämpade färger kanske kan vara
varför just Craft? Iofs tycker jag också om deras kläder men det finns ju bra från andra också... Jag fick en svart när jag vann i gissatidentävlingen craft grand prix förra året. Kolla in herrmodellerna ifall du vill ha mer dämpade färger kanske kan vara
Quote from j sollerman on 28 December 2008, 15:22jag vann under lidingö 😀
jag vann under lidingö 😀
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 15:47Craft är bäst! Älskar Craft (H:)
Brukar handla det på t ex Team Sportia eller Stadium.
Craft är bäst! Älskar Craft (H:)
Brukar handla det på t ex Team Sportia eller Stadium.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 16:34Jag håller med Sara. Det är lite tråkigt när nästan alla verkar välja samma märke.
Jag håller med Sara. Det är lite tråkigt när nästan alla verkar välja samma märke.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 17:34Lite av en perfektionist - har allt annat i Craft så vore bra med en löparjacka i Craft oxå 🙂
Hittade bara den där laxrosa 🙁
http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?ArtGrp=100&ArticleId=3086&hgid=1&articlename=Craft+PR+Jacket+Electric%2FPas++W&P
Lite av en perfektionist - har allt annat i Craft så vore bra med en löparjacka i Craft oxå 🙂
Hittade bara den där laxrosa 🙁
http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?ArtGrp=100&ArticleId=3086&hgid=1&articlename=Craft+PR+Jacket+Electric%2FPas++W&P
Quote from j sollerman on 28 December 2008, 18:28craft is the shit!
craft is the shit!
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 18:31Men om du vet att den finns även i andra färger så är det bara att höra av sig till affären. Om de kan någonting om kundservice så beställer de hem den till dig.
Men om du vet att den finns även i andra färger så är det bara att höra av sig till affären. Om de kan någonting om kundservice så beställer de hem den till dig.