Quote from Guest on 30 January 2009, 11:56Varför går finns det inga lopp i påsk? Hade vart alldeles optimalt med lite fartträning i februari/mars inför en halvmara under påskhelgen. Så hade jag sluppit springa Kungsbackaloppet den 25/4 och kunde få åka till Laxå och springa Munkastigen istället.
Varför går finns det inga lopp i påsk? Hade vart alldeles optimalt med lite fartträning i februari/mars inför en halvmara under påskhelgen. Så hade jag sluppit springa Kungsbackaloppet den 25/4 och kunde få åka till Laxå och springa Munkastigen istället.
Quote from Camilla Höög on 30 January 2009, 12:06Det går att springa i tävlingsfart utan att det är ett organiserat lopp.
Ordna ett "påskalöp" själv.
Det går att springa i tävlingsfart utan att det är ett organiserat lopp.
Ordna ett "påskalöp" själv.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 12:08Ryssbergsloppet, 12.6km går på långfredagen. Jag räknar långfredagen som påsk, men det kanske bara är jag.
Ryssbergsloppet, 12.6km går på långfredagen. Jag räknar långfredagen som påsk, men det kanske bara är jag.
Quote from Jonny Persson on 30 January 2009, 12:21Enhörnas "Påsksmällen" går alltid på påsk!
Enhörnas "Påsksmällen" går alltid på påsk!
Quote from Sissel Svanøe on 30 January 2009, 12:52Påskrundan i Dingle fanns för ett par år sedan. Någon som vet om den finns kvar än?
Påskrundan i Dingle fanns för ett par år sedan. Någon som vet om den finns kvar än?
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 13:52Påsksmällen och Ryssbergsloppet finns ju, men gnällig som jag är vill jag springa längre och plattare. Anders lösning ligger närmast till hands - går det inga bra lopp får jag göra ett själv.
Påsksmällen och Ryssbergsloppet finns ju, men gnällig som jag är vill jag springa längre och plattare. Anders lösning ligger närmast till hands - går det inga bra lopp får jag göra ett själv.
Quote from Sissel Svanøe on 30 January 2009, 13:56Vad sägs om ett entimmaslopp på Åby grus eller likvärdigt?
Vad sägs om ett entimmaslopp på Åby grus eller likvärdigt?
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 14:00Ja. Åby grus eller Näsbokrok ligger nära till hands. Hade ju bestämt mig för att persa på halvmaran, men det kanske får anstå ändå.
Ja. Åby grus eller Näsbokrok ligger nära till hands. Hade ju bestämt mig för att persa på halvmaran, men det kanske får anstå ändå.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 14:03Heleneholm den 18 april.
Heleneholm den 18 april.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 18:26Låter som en lysande idé. Säröburgare och pilsner på blomstermåla efter passet. 🙂
Låter som en lysande idé. Säröburgare och pilsner på blomstermåla efter passet. 🙂