Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 22:27Brylcreem i håret vaselin i.......
Brylcreem i håret vaselin i.......
Quote from Fredrik Närenfors on 7 June 2009, 22:29Exakt Arne. Vaselin på hela rumpan och en bra bit upp på ryggslutet. Det håller huden torr trots att det regnar och sprutar från hjulen.
Exakt Arne. Vaselin på hela rumpan och en bra bit upp på ryggslutet. Det håller huden torr trots att det regnar och sprutar från hjulen.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 22:58Jo just det, stänkskärmar också!
Högaktningsfullt
Hans B
Jo just det, stänkskärmar också!
Högaktningsfullt
Hans B
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 23:04......med kompislapp tack
......med kompislapp tack
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:25Jag hamnar alltid mellan två klungor när jag tävlar. Helt ensam. Jag har ingen stänkskärm så varken jag eller andra kommer att påverkas.
VILL INTE HA REGN.
Jag hamnar alltid mellan två klungor när jag tävlar. Helt ensam. Jag har ingen stänkskärm så varken jag eller andra kommer att påverkas.
VILL INTE HA REGN.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 17:17Lite regn skrämmer mig inte, däremot kylan som alltsom oftast kommer med regnet. 🙂 Hade det varit 20 grader, vindstilla och duggat tätt så hade jag trivts kanon.
Lite regn skrämmer mig inte, däremot kylan som alltsom oftast kommer med regnet. 🙂 Hade det varit 20 grader, vindstilla och duggat tätt så hade jag trivts kanon.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 17:54Hellre regn än vind!
Hellre regn än vind!
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 19:31Ja, helt klart. Men ösregn lockar inte heller. Men vind är nog värst...
Men pengar, behöver man ha med det? Kan man köpa reservdäck utefter vägen? Vad kostar i så fall ett tubdäck ungefär?
Edit: Lås till cykeln kan vara bra om man ställer den på något o
Ja, helt klart. Men ösregn lockar inte heller. Men vind är nog värst...
Men pengar, behöver man ha med det? Kan man köpa reservdäck utefter vägen? Vad kostar i så fall ett tubdäck ungefär?
Edit: Lås till cykeln kan vara bra om man ställer den på något o
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 19:45Blåser det så sitter man på rulle givetvis.
Blåser det så sitter man på rulle givetvis.
Quote from j sollerman on 9 June 2009, 20:50Du kan köpa slang/tubdäck i depåerna. Du behöver inte några pengar utan de räcker att uppvisa nummerlapp (så funkade de 2004 och de gör de säkert fortfarande, men kolla när du kommer till motala).
Du kan köpa slang/tubdäck i depåerna. Du behöver inte några pengar utan de räcker att uppvisa nummerlapp (så funkade de 2004 och de gör de säkert fortfarande, men kolla när du kommer till motala).