Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 13:24Visst blir du matad på vägen. Bl.a. av mig i skattkärr, om det blir som i fjol. Kanske tom en "bulle" om du säger till. Och nä inte en sådan där tråkig torr sak. Nej en god "solbulle" med kräm och grejer.
Vänligen
P.
Visst blir du matad på vägen. Bl.a. av mig i skattkärr, om det blir som i fjol. Kanske tom en "bulle" om du säger till. Och nä inte en sådan där tråkig torr sak. Nej en god "solbulle" med kräm och grejer.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 07:09Förslaget på psom länkades till fungerar säkert (trots allt ligger den ju på www.vanernrunt.se) men siktar man på att köra längre sträckor flera dagar i sträck och det är risk för regn så skulle jag satsa på en (liten) stänka där bak. Att bli blöt ovanifr
Förslaget på psom länkades till fungerar säkert (trots allt ligger den ju på http://www.vanernrunt.se) men siktar man på att köra längre sträckor flera dagar i sträck och det är risk för regn så skulle jag satsa på en (liten) stänka där bak. Att bli blöt ovanifr
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 07:30Vilken var "tramsig" enligt dig?
Vilken var "tramsig" enligt dig?
Quote from Lena O on 14 May 2012, 08:57finns en excel fil med förslag på vad du ska ta med dig
http://www.vanernrunt.se/site.asp?id=218Öronproppar är ett måste för natten 😉
finns en excel fil med förslag på vad du ska ta med dig
http://www.vanernrunt.se/site.asp?id=218
Öronproppar är ett måste för natten 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 07:52Hej Sebastian.
Du kanske trodde att jag skojade om "solbullen" men nä det skojar man inte om. Bullar det är viktiga saker.
Om du vill ha en bulle i skattkärr hör du av dig. Och om du vill överraska de som inte hänger här på FB så kan v/du fixa bullar ti
Hej Sebastian.
Du kanske trodde att jag skojade om "solbullen" men nä det skojar man inte om. Bullar det är viktiga saker.
Om du vill ha en bulle i skattkärr hör du av dig. Och om du vill överraska de som inte hänger här på FB så kan v/du fixa bullar ti
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 08:38Är det förbeställng som gäller för en solbulle?(sånt skojar man inte om) 😉
Verkar som man slipper packa med sig regnstället. Prognosen pekar mot vackert väder och medvind 🙂
Mvh
M
Är det förbeställng som gäller för en solbulle?(sånt skojar man inte om) 😉
Verkar som man slipper packa med sig regnstället. Prognosen pekar mot vackert väder och medvind 🙂
Mvh
M
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 13:45Japp. Solbullen är liksom vid sidan av så att säga. Inget som normalt finns vid den depån om inte jag står där.
Det började för ett par år sedan som "publik". Jag överaskade några polare från Örebro/Kumla med en Solbulle vid depån i Skattkärr och på den
Japp. Solbullen är liksom vid sidan av så att säga. Inget som normalt finns vid den depån om inte jag står där.
Det började för ett par år sedan som "publik". Jag överaskade några polare från Örebro/Kumla med en Solbulle vid depån i Skattkärr och på den
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 16:39Värmlandsgruppen vill ha solbullar (H:) Hur vet vi vem du är? Stetsonhatt och revolver som på avataren ;)? Kostnad? /Ulf
Värmlandsgruppen vill ha solbullar (H:) Hur vet vi vem du är? Stetsonhatt och revolver som på avataren ;)? Kostnad? /Ulf
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 17:13Hur vet vi vem du är?
Ufl, du letar efter han med bullarna;)
Jag PM:ar dig om uppgifter Ok.
Vänligen
P.
Hur vet vi vem du är?
Ufl, du letar efter han med bullarna;)
Jag PM:ar dig om uppgifter Ok.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 19:10Bara så du vet det kära P, så har du lagt ut en riktig teaser... 😉
Vänligen
M
Bara så du vet det kära P, så har du lagt ut en riktig teaser... 😉
Vänligen
M