Quote from Guest on 2 October 2007, 16:08Behöver verkligen hjälp. Vet att det här inte är en löprelaterad fråga egentligen men orkar liksom inte gå med i en grupp bara för att fråga en sak. Ska på gymmet och göra en gruppträning för första gången i mitt liv. Spinning/hantelpump-pass. Jag vet ing
Behöver verkligen hjälp. Vet att det här inte är en löprelaterad fråga egentligen men orkar liksom inte gå med i en grupp bara för att fråga en sak. Ska på gymmet och göra en gruppträning för första gången i mitt liv. Spinning/hantelpump-pass. Jag vet ing
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 16:18skrev du en trasa/liten handduk att torka svetten med?
skrev du en trasa/liten handduk att torka svetten med?
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 16:20Ah, bra... Jag som svettas mer än ymnigt!
Ah, bra... Jag som svettas mer än ymnigt!
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 18:49Ha kläder som du känner dig bekväm i. Vill du svettas så ta på dig superunderställ!
Ha kläder som du känner dig bekväm i. Vill du svettas så ta på dig superunderställ!
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 19:32Många byter tröja mellan passen då man svettas massor på spinningen.......
Många byter tröja mellan passen då man svettas massor på spinningen.......
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 20:30Tack för tipsen... svettigt blev det, tur att jag hade med handduk och svettband! Men det var ju såååå kul. Varför har jag missaat att det är så kul att träna i så många år?
Tack för tipsen... svettigt blev det, tur att jag hade med handduk och svettband! Men det var ju såååå kul. Varför har jag missaat att det är så kul att träna i så många år?