Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPannlampa i Sollentuna 11/10
You need to log in to create posts and topics.

Efter succéen med pannlampslöpning på Järvafältet kommer nu uppföljaren! Löpsugna med eller utan pannlampa samlas vid Bögs Gård tisdag den 11/10 klockan 20.

Utgångstempot är ca 6 min/km och vi är ute i ca en timme. Kommer det många finns förstås chans ti

Låter roligt! Springer ni i skogen (dvs kan det vara lerigt) eller bara på vägarna?

Senast sprang vi bara på grusvägen. Men allt beror förstås på önskemål från de som dyker upp, både när det gäller terräng och tempo.

Läste om förra passet och blev inspirerad så jag hakar på denna gång om inget oförutsett händer! Tips på bra pannlampa att inhandla tills dess?

Insåg precis att jag inte kan den 11:e. Hoppas det blir fler gånger för då ska jag försöka komma.

Läste också om det på din blogg, trevligt initiativ, tyvärr kan jag inte hänga på om det är tisdagar 🙁

PS. Visste inte att du höll till här på Funbeat också.

Jag gillar Petzls pannlampor (obs! Jag är INTE sponsrad), har själv 3 st och har hört mycket lovord från andra. Välj gärna en som tål väta om du skall löpa med den. Ju knivigare terräng du tänker springa i, desto starkare ljus behöver du. Håller du dig på

Jag kan också starkt rekomendera lampor från Petzl utan att ha några kopplingar till dem. Jag har ägt flera stycken under flera år utan att lyckats ha sönder någon, och jag har förutom löpningen använt dem vid mer extrema tillfällen.

Jag skall försöka k

Jag ska se till att komma denna gång 🙂 vart sjukt sugen efter att ha läst om förra gången på bloggen!

Vilka petzl lampor har ni? Sugen på en lampa under 1000:- om man får någon vettig. Börjar mörkna på nu...