Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 06:57Jag måste para ihop klocka och ANT agent varje gång jag vill föra över data till datorn. Det funkade bara automatiskt några månader - sedan dess måste ihopparningen göras varje gång. Ganska stökigt.
Jag måste para ihop klocka och ANT agent varje gång jag vill föra över data till datorn. Det funkade bara automatiskt några månader - sedan dess måste ihopparningen göras varje gång. Ganska stökigt.
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 20:58Tränar du väldigt sällan 😉
Tränar du väldigt sällan 😉
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 20:25Nej, jag tränar väldigt ofta faktiskt 😉 Så ofta att jag inte har tid med datorstrul, det tar viktig träningstid från mig... Jag har gett upp att försöka överföra. Får gå ut på FB och söka om jag har något Garmin proffs i närheten som kan komma och konsu
Nej, jag tränar väldigt ofta faktiskt 😉 Så ofta att jag inte har tid med datorstrul, det tar viktig träningstid från mig... Jag har gett upp att försöka överföra. Får gå ut på FB och söka om jag har något Garmin proffs i närheten som kan komma och konsu
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 21:54OK, kunde inte låta bli, gick in på Communicator länken. Det står då "Communicator Plugin installed" och så står det sedan "Upgrade available, see below". Sen hittar jag inget mer nedanför... Jag kan ju bli trött för mindre... Gör några situps istället. :
OK, kunde inte låta bli, gick in på Communicator länken. Det står då "Communicator Plugin installed" och så står det sedan "Upgrade available, see below". Sen hittar jag inget mer nedanför... Jag kan ju bli trött för mindre... Gör några situps istället. :
Quote from Funbeat user on 19 January 2013, 22:09Vad använder du för dator, OS och browser, inkl versioner (Mac/PC, Win7/Win8/xxx, Firefox/Chrome/Safari/xxx med version)?
För mig på Win7 och Firefox 18 finns nämligen en nedladdningsknapp mm under texten du nämner. Kan det vara så att du har en väldigt
Vad använder du för dator, OS och browser, inkl versioner (Mac/PC, Win7/Win8/xxx, Firefox/Chrome/Safari/xxx med version)?
För mig på Win7 och Firefox 18 finns nämligen en nedladdningsknapp mm under texten du nämner. Kan det vara så att du har en väldigt
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 00:20Nej, uppdaterat datorn relativt nyligen. Men värsta skyddsprogrammet...
Nej, uppdaterat datorn relativt nyligen. Men värsta skyddsprogrammet...