Quote from Guest on 27 February 2008, 09:08På jobbet pratade de om ett lopp som springs ihop med en partner, nämligen parloppet. Jag tyckte det lät intressant och ville veta mer. Tyvärr hittar jag ingenting om det på nätet. Är det någon som vet om det går i år? Eller heter det något annat?
Tacksa
På jobbet pratade de om ett lopp som springs ihop med en partner, nämligen parloppet. Jag tyckte det lät intressant och ville veta mer. Tyvärr hittar jag ingenting om det på nätet. Är det någon som vet om det går i år? Eller heter det något annat?
Tacksa
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 09:18Ngn gång på 90-talet sprang jag Parloppet. Har för mig att det var Frescatiområdet i Sthlm och att man sprang banan åt "varsitt" håll. Men det finns säkert fler parlopp i landet.
Ngn gång på 90-talet sprang jag Parloppet. Har för mig att det var Frescatiområdet i Sthlm och att man sprang banan åt "varsitt" håll. Men det finns säkert fler parlopp i landet.
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 10:37Just ett sådant lopp finns det i natursköna Högbo Bruk norr om Sandviken i Gästrikland, Par i Ess, arrangerat av ESS LK i Sandviken.
Hittar ingen inbjudan på deras hemsida, men bilder och resultat från de tre senaste åren.
http://www.esslk.se/Man sprin
Just ett sådant lopp finns det i natursköna Högbo Bruk norr om Sandviken i Gästrikland, Par i Ess, arrangerat av ESS LK i Sandviken.
Hittar ingen inbjudan på deras hemsida, men bilder och resultat från de tre senaste åren.
http://www.esslk.se/
Man sprin
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 15:03Vilken roligt idé!!
Detta loppet måste vi införa i vår orienteringsklubb.
Vårt lopp kommer att gå av stapeln den 3 juli kl 17.30 i Hästveda. Inbjudan kommer!
Vilken roligt idé!!
Detta loppet måste vi införa i vår orienteringsklubb.
Vårt lopp kommer att gå av stapeln den 3 juli kl 17.30 i Hästveda. Inbjudan kommer!
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 16:06Är detta det samma som Kärringkånk i Suomi?
Är detta det samma som Kärringkånk i Suomi?