Quote from Guest on 11 October 2012, 20:41Om man aldrig frågar får man definitivt inga svar ... så här kommer en chansning.
Finns det någon mer som sitter därute och känner att de skulle vilja satsa på BAMM70 år 2014 men som saknar en tillräckligt galen kamrat?
Jag är beredd att träna mellan 80
Om man aldrig frågar får man definitivt inga svar ... så här kommer en chansning.
Finns det någon mer som sitter därute och känner att de skulle vilja satsa på BAMM70 år 2014 men som saknar en tillräckligt galen kamrat?
Jag är beredd att träna mellan 80
Quote from Jonny Persson on 11 October 2012, 20:51Grattis till ett roligt val av tävling och jag hoppas att du hittar någon att springa med. Gärna jämngod löpare! Värm gärna upp med att springa någon av de kortare klasserna i LAMM nästa år. Det är tufft annars att köra fullängd som första tävling.
Grattis till ett roligt val av tävling och jag hoppas att du hittar någon att springa med. Gärna jämngod löpare! Värm gärna upp med att springa någon av de kortare klasserna i LAMM nästa år. Det är tufft annars att köra fullängd som första tävling.
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 20:59Ja du kanske förstår var jag fick upp ögonen för tävlingen från början 😉
Tänker hinna med BUM 50miles två gånger innan BAMM som kanske inte har backarna men väl längden i terräng. LAMM kan definitivt vara tänkvärt ifall en partner dyker upp. har även sp
Ja du kanske förstår var jag fick upp ögonen för tävlingen från början 😉
Tänker hinna med BUM 50miles två gånger innan BAMM som kanske inte har backarna men väl längden i terräng. LAMM kan definitivt vara tänkvärt ifall en partner dyker upp. har även sp
Quote from Jonny Persson on 11 October 2012, 21:04Det finns faktiskt förmedling av löpsällskap på deras sajt. Det är väl värt att ha kört någon kortare tävling i fjällterräng med full packning för att inse hur det är. För BAMM 70 är tufft. Min första bergsmara var en smärre chock för kroppen men redan på
Det finns faktiskt förmedling av löpsällskap på deras sajt. Det är väl värt att ha kört någon kortare tävling i fjällterräng med full packning för att inse hur det är. För BAMM 70 är tufft. Min första bergsmara var en smärre chock för kroppen men redan på
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 21:11Bra att veta. Har det inte löst sig inom ett år är det ju definitivt en lösning att anmäla sig till deras hitta partnersystem.
Bra att veta. Har det inte löst sig inom ett år är det ju definitivt en lösning att anmäla sig till deras hitta partnersystem.
Quote from Elias Engqvist on 11 October 2012, 22:52Det går ju också att träna genom att springa med din blivande partner nästa år en av de kortare klasserna - jag har sprungit både 30, 50 o 70 och steget till 70 upplevde jag som väldigt långt!
Det går ju också att träna genom att springa med din blivande partner nästa år en av de kortare klasserna - jag har sprungit både 30, 50 o 70 och steget till 70 upplevde jag som väldigt långt!
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 08:18Jag skulle också rekommendera att köra BAMM50 2013 för att öva både terräng, upplägg och fjällorienteringen.
Orienteringen på fjället är inte lätt. Så glömt inte den träningen också. Dom missarna har man inte råd med på de längre banorna.
Jag skulle också rekommendera att köra BAMM50 2013 för att öva både terräng, upplägg och fjällorienteringen.
Orienteringen på fjället är inte lätt. Så glömt inte den träningen också. Dom missarna har man inte råd med på de längre banorna.