Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenParttråd för Augusti (v31-35)
You need to log in to create posts and topics.

Så då tar vi en ny igen, visserligen skriver vi inte överdrivet mycket, men det känns som ett gott initiativ i alla fall 🙂

Börjar få ordning på motionen igen och tror att jag kommer nå underbara 420min denna vecka som jag har haft som mål hela Juli men

Tänk va tiden går fort. Redan Augusti!

Gummibandet jag rekomenderade har jag nu provat själv. Jag känner mig trött i armarna och det känns skönt. Tror att jag hittat ett nytt enkelt sätt att träna. Det svåraste var att förstå HUR man skulle göra, när jag gjort övningarna några till kommer jag

Ja har lyckats gå i mål. Många bonus minutrar blir det över den här veckan.
Fastnade på dans mattan 70 minuter idag 😀

Denna vecka har verkligen gått kalas för mig! -0,9 kg och bara 50 min kvar på min motion. Men det blir fler.. har planerat in 165 min till :p
Nu ska jag grilla egna gjorda hamburgare och njuta av kvällen. är nämligen ledig imorrn! :PP

Beröm!

Jag vill passa på att berömma Denize för ett bra jobb som moderator/gruppadministratör. Du har stenkoll på alla i gruppen och det går supersnabbt att få svar. Du får verkligen oss som är nya i gruppen att komma in ordentligt istället som i vissa

Man tackar för det berömmet (H:) BILD:http://www.odla.nu/forums/style_emoticons/default/blush.gif

Denize ÄR fantastisk (H:)

Jag tränar också med gummiband, mest för min sjukgymnastik. Jag har till och med ett gummiband som konstant ligger i resväskan, mitt resgummiband. Visst är det ett fantastiskt träningsredskap! Det är ju också så att jag i olika

Ja Denize hon är en klippa 😀

Har precis varit ute på en tidtur på Islandshäst. Helt underbart väder. Kunde inte ha varit bättre. Skulle kunna varit ute i flera timmar. Ingen som vill sponsra mig me en häst?