Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPass
You need to log in to create posts and topics.

Vill rekomendera ett pass som jag och ett par kompisar har kört. Det är riktigt kul och känns ganska effektivt!

1 km löpning
10*benböj, höftswing, baksida armar, rak sit ups, sneda sit ups och armhävningar (alla styrkeövningar med en viktskiva).

Detta

Jag håller med om att det kan vara skönt att kombinera löpning och styrka på det viset.

Det finns en del ställen, som Lill-janskogen och runt Årstaviken i Stockholm, där det finns styrketräningsplatser på några ställen så man kan komplettera med chins o

I Lilljansskogen? Vardå?

Ska vi fortsätta prata Stockholmsområdet så finns det ett ganska avancerat utomhusgym vid Björkhagen/Nackareservatet.

Körde ett spännande pass i torsdags med en herrans massa styrkeövningar som varvades med lite barfotalöpning, hopp från piren och simnin

Christer: vid hoppbacken vid Fiskartorpet är väl den bättre av dem. Men tyvärr är de slitna nu, tror inte att stockarna för lyften finns kvar längre t.ex. Det finns en på den sista slingan vid Lappis också, men den är riktigt nergången. Undrar om det finn

Men jag håller med om att det är skoj att köra sådana pass i grupp, det motiverar en verkligen att ta i lite extra och peppa varandra. (t+)