Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 09:26(t+) (t+)
(t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 21:36Vill bara tacka, suveränt för att få variation på träningen 🙂
Vill bara tacka, suveränt för att få variation på träningen 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 17:22Grymt kul och bra uppfinning. Skål till innovatören.
Grymt kul och bra uppfinning. Skål till innovatören.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 00:02(t+)
Länkar till den sidan från vår tri-klubbs hemsida.
(t+)
Länkar till den sidan från vår tri-klubbs hemsida.
Quote from Håkan Öhling on 1 April 2011, 07:05Är det bara jag som är tveksam till en siumpträning? När jag skriver ett pass är det viktigt att de tkomponeras väldigt genomtänkt utifrån målgrupp deras behov och dagens status.
Är det bara jag som är tveksam till en siumpträning? När jag skriver ett pass är det viktigt att de tkomponeras väldigt genomtänkt utifrån målgrupp deras behov och dagens status.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 07:59där finns en liknade tråd i USA som är ungefär "träna vi rätt eller fel?"
och där prata de om hur viktig det är att har rätt träning för din mål och kapacititet. det var en del av anledning att jag skriv om interval tider i början.
vad är målet med a
där finns en liknade tråd i USA som är ungefär "träna vi rätt eller fel?"
och där prata de om hur viktig det är att har rätt träning för din mål och kapacititet. det var en del av anledning att jag skriv om interval tider i början.
vad är målet med a
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 23:56Ryan:
Du verkar var en mycket gnällig person som tycks fastna för mycket märkliga detaljer. Passar inte generatorn, skriv en egen. Om du inte inser att generatorn mest är en hjälp för att få olika idéer till pass, då får du allt tänka efter en eller två
Ryan:
Du verkar var en mycket gnällig person som tycks fastna för mycket märkliga detaljer. Passar inte generatorn, skriv en egen. Om du inte inser att generatorn mest är en hjälp för att få olika idéer till pass, då får du allt tänka efter en eller två
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 00:10Larry;
Ryan är långt ifrån okunnig!! detta vet jag eftersom han har hjälpt mig mycket med min simning, både med teknik och med passupplägg. Ryan har helt rätt i att skriva hur lång vilan ska vara är ju inte relevant, för det säger ju inget om hur fort du
Larry;
Ryan är långt ifrån okunnig!! detta vet jag eftersom han har hjälpt mig mycket med min simning, både med teknik och med passupplägg. Ryan har helt rätt i att skriva hur lång vilan ska vara är ju inte relevant, för det säger ju inget om hur fort du
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 07:35@Larry jag kan säg att jag till 110% inte använda den pass generator. Inte för att den är dålig men för att jag har målsättning med min simning och planera min träning ut efter de.
jag har lyckas att skriva upp 3-4st pass/vecka för mina 12-16st simmare
@Larry jag kan säg att jag till 110% inte använda den pass generator. Inte för att den är dålig men för att jag har målsättning med min simning och planera min träning ut efter de.
jag har lyckas att skriva upp 3-4st pass/vecka för mina 12-16st simmare