Quote from Guest on 29 January 2015, 07:52Är det någon här som känner till Nike Pegasus och de olika modellerna?
Har ett par Pegasus 28 som börjar ta slut efter 90 mil, drygt. Är tung så jag är väl inte förvånad eftersom jag hört om hållbart runt 100-150 mil.
Finns knappt inget mönster kvar och b
Är det någon här som känner till Nike Pegasus och de olika modellerna?
Har ett par Pegasus 28 som börjar ta slut efter 90 mil, drygt. Är tung så jag är väl inte förvånad eftersom jag hört om hållbart runt 100-150 mil.
Finns knappt inget mönster kvar och b
Quote from Funbeat user on 29 January 2015, 08:02Storlekarna har tyvärr förändrats, dom har blivit mindre så man får gå
upp lite i storlek.
Storlekarna har tyvärr förändrats, dom har blivit mindre så man får gå
upp lite i storlek.
Quote from Funbeat user on 29 January 2015, 19:56Jag har ökat en halv storlek, skon har blivit lite smalare upplever jag.
Jag har ökat en halv storlek, skon har blivit lite smalare upplever jag.
Quote from Christer Berg on 29 January 2015, 21:23Köpte ett par idag. Att dem är lite mindre ser jag nog som positivt eftersom 28:an var lite stor i hälen. Men oj vilken skillnad det var på hälen. Ska bli intressant att se vad de här duger till 😀
Köpte ett par idag. Att dem är lite mindre ser jag nog som positivt eftersom 28:an var lite stor i hälen. Men oj vilken skillnad det var på hälen. Ska bli intressant att se vad de här duger till 😀