Quote from Guest on 17 October 2009, 07:25för oss i rörelse, med mobilen som surfredskap ligger logga ut alldeles för nära privata medd. och olästa.
Darriog på handen gör att lätt trycker fel.
för oss i rörelse, med mobilen som surfredskap ligger logga ut alldeles för nära privata medd. och olästa.
Darriog på handen gör att lätt trycker fel.
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2009, 07:35Eller en helt mobilversion skulle vara najs. Funbeat ser rolig ut i många telefoner.
Eller en helt mobilversion skulle vara najs. Funbeat ser rolig ut i många telefoner.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 10:30Har också anslutit till pekskärmsmaffian och önskar därmed också ett mer pekvänligt funbeat.
Eller varför inte som en androidwidget? (Och iphone-app, för de som är av den åsikten).Edit: Tar tillbaka önskemålet då jag hittade en funbeatwidget... (t+)
Har också anslutit till pekskärmsmaffian och önskar därmed också ett mer pekvänligt funbeat.
Eller varför inte som en androidwidget? (Och iphone-app, för de som är av den åsikten).
Edit: Tar tillbaka önskemålet då jag hittade en funbeatwidget... (t+)
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 11:35Funbeat funkar ganska bra med Opera Mini tycker jag. Däremot är det nåt som ständigt ska laddas om (annonser?) i Pocket Internet Explorer så där funkar inte funbeat överhuvudtaget.
Jag har en HTC Trinity (P3600) med Windows Mobile 6
Funbeat funkar ganska bra med Opera Mini tycker jag. Däremot är det nåt som ständigt ska laddas om (annonser?) i Pocket Internet Explorer så där funkar inte funbeat överhuvudtaget.
Jag har en HTC Trinity (P3600) med Windows Mobile 6
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:56Instämmer med Johan. Kan inte "Logga ut" knappen eller diskussionsknappen flyttas? Vet inte hur många gånger i dag jag loggat ut mig istället för att hamna i mina olästa diskussioner.
Instämmer med Johan. Kan inte "Logga ut" knappen eller diskussionsknappen flyttas? Vet inte hur många gånger i dag jag loggat ut mig istället för att hamna i mina olästa diskussioner.
Quote from Therese Woodhill on 19 November 2009, 20:273 ggr på samma dag förra veckan. Blev så tokig att jag gick och la mig istället.
3 ggr på samma dag förra veckan. Blev så tokig att jag gick och la mig istället.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 11:41Flytta logga ut, träffar fel för ofta, aargh! (#)
Flytta logga ut, träffar fel för ofta, aargh! (#)
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 15:17När kommer Funbeat appen till Iphone??
När kommer Funbeat appen till Iphone??
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 15:45En fråga som vi inte fått svar på ännu Freddy
En fråga som vi inte fått svar på ännu Freddy
Quote from ellen olsson on 25 March 2010, 15:48Vem skriver den?
Vem skriver den?