Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 15:49Det är nog Olle
Det är nog Olle
Quote from ellen olsson on 25 March 2010, 15:51Det är nog möjligt för andra att göra en insats...
Det är nog möjligt för andra att göra en insats...
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 15:55Om någon har kompetensen att skriva en App så skulle nog många bla jag bli glad. Olle skulle säkerligen uppskatta hjälp. Maila honom och fråga.
Om någon har kompetensen att skriva en App så skulle nog många bla jag bli glad. Olle skulle säkerligen uppskatta hjälp. Maila honom och fråga.
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2010, 18:17Jag har faktiskt planer på det - väntar bara på svar från Olle...
Jag har faktiskt planer på det - väntar bara på svar från Olle...
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 07:11Heja Christer!!!
Heja Christer!!!
Quote from Elias Engqvist on 26 March 2010, 08:15Tack - men har inga planer längre - den goda nyheten är att det beror på att Olle håller på med en själv...
Tack - men har inga planer längre - den goda nyheten är att det beror på att Olle håller på med en själv...
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 08:18Då hejar vi på Olle!
Då hejar vi på Olle!
Quote from Bertil Nolheim on 26 March 2010, 09:48Kanonkul! Här finns ju en massa möjligheter förutom att ge en enklare access till hemsidan. GPS:en i IPhone t.ex. ....
Kanonkul! Här finns ju en massa möjligheter förutom att ge en enklare access till hemsidan. GPS:en i IPhone t.ex. ....